Reklāmists Ēriks Stendzenieks: cik no satiksmes negadījumiem ir pašnāvības? 6
Eitanāzijai publisku atbalstu paudis arī reklāmas aģentūras “!MOOZ” radošais direktors Ēriks Stendzenieks. “Es noteikti pārstāvu to frontes pusi, kas iestājas par cilvēka tiesībām izbeigt dzīvi veidā, kā viņš to ir izvēlējies gadījumā, ja otra alternatīva izvēršas par ciešanām sev un pārējiem. Es diezgan daudz strādāju ar sociāliem projektiem, piemēram, satiksmes drošību. Neviens nav izpētījis, cik daudz no pilnīgi neizskaidrojamiem satiksmes negadījumiem, kur mašīna iebrauc pretējā joslā un aiznes sev līdzi vēl čupu ar cilvēkiem, ir izmisuma dzītas pašnāvības,” raidījumam teica reklāmists.
Viņš uzskata, ka ir jāsāk plaša diskusija par šo problēmu, piesaucot savu ciltskoku, kurā bijis pietiekoši daudz onkoloģisku gadījumu ar skumju iznākumu, sirdzējam izjūtot milzīgu garīgu un fizisku diskomfortu.
“Prakse Latvijā vienkārši nosaka, ka neārstējamam pacientam bieži vien uzpliķē pa muguru un saka – laidies mājās, tev te slimnīcā vairāk nav ko darīt,” minēja Stendzenieks.