Foto: “Elizabeth Arden” Twitter konts

Latviešu modele Karlīna Caune kļūst par “Elizabeth Arden” reklāmas seju 0

Latviešu modele Karlīna Caune nupat kļuvusi par jauno kosmētikas zīmola “Elizabeth Arden” seju, raksta portāls fashionnstyle.com.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Gribi dzīvot ilgi un laimīgi? 10 ieteicamākie dārzeņi un augļi, kas veicinās garu mūžu
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Kokteilis
Svari – koķetu īsziņu sūtīšana bijušajiem, Mežāzis – karaokes dziedāšana dušā: Kāds ir katras zodiaka zīmes “tumšākais” noslēpums?
Lasīt citas ziņas

Uzņēmuma izsūtītajā preses paziņojumā sacīts, ka modernā “Elizabeth Arden” sieviete ir “aizrautīga, multikulturāla personība ar aktīvu profesionālu dzīvesveidu”. Uzņēmuma runasvīrs Skots Bītijs norāda: “Karlīnā Caunē mēs esam atraduši to skaisto un gudro jauno sievieti, kura iemieso “Arden” zīmola ideālu.”

Kaut gan tikai 20 gadus veca, politiķa Einara Repšes māsasmeita, Ņujorkā dzīvojošā Karlīna Caune ir pieredzējusi modele, kura strādājusi ar pazīstamiem modes dizaineriem un zīmoliem – Tomu Fordu, Stellu Makārtniju, “Chanel”, “Akris”, “Givenchy” un “MAC”.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Esmu pagodināta pievienoties šim ikoniskajam zīmolam. Vienmēr esmu jutusi simpātijas pret “Arden” produktiem un pašu Elizabeti Ardēnu,” portālam sacīja modele. “Viņa bija sieviete, kas apsteidza savu laikmetu, un mani iedvesmo viņas filozofija, kas cildina sievietes dabisko skaistumu. Esmu sajūsmināta pievienoties sabiedrībai, kas atbalsta spēcīgas, pārliecinātas sievietes.”

Karlīna Caune “Elizabeth Arden” reklāmas kampaņās parādīsies no nākamā pavasara; viņa aktīvi darbošoties arī firmas digitālajās un sociālajās platformās.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.