“Latvenergo” klientiem stājas spēkā jauna norēķinu kārtība 4
Latvijas energoapgādes kompānijas “Latvenergo” klientiem no februāra, norēķinoties par janvārī patērēto elektroenerģiju, stājas spēkā jaunā norēķinu kārtība, informē uzņēmuma preses sekretāre Sandra Vējiņa.
Vairs netiek saglabāta līdzšinējā norēķinu kārtība, kad klients pats aprēķināja savu maksājuma summu. “Tāpēc turpmāk maksājumu summu aprēķinās elektroenerģijas tirgotājs un nosūtīs klientam informāciju par to – vai tas būtu izlīdzinātais maksājums vai ikmēneša rēķins,” stāsta uzņēmuma pārstāve.
Klientiem, kuri izvēlējušies norēķināties pēc faktiskā patēriņa, saņemot rēķinu, līdz 3. februārim ir jānodod skaitītāja rādījums. Rēķins tiks izrakstīts par iepriekšējā mēnesī patērētajām kilovatstundām, un to klients saņems pa e-pastu, pastu vai SMS veidā uz tālruņa numuru.
Savukārt tiem klientiem, kuri izvēlējās “Elektrum Universālais” vai citu produktu ar izlīdzinātā maksājuma norēķinu metodi, ir jāizmanto “Latvenergo” sūtītā informācija, kurā bija kartīte ar ikmēneša izlīdzinātā maksājuma summu. Sākot ar februāri, klientam katru mēnesi par patērēto elektroenerģiju ir jāmaksā šī summa. Ja ģimenē mainās elektroenerģijas patēriņš, jebkurā brīdī maksājuma summu ir iespējams izmainīt klientu portālā “e-latvenergo.lv” vai sazinoties ar “Latvenergo” klientu servisu.
Klients līguma darbības periodā var arī brīvi mainīt norēķinu metodes, taču “Latvenergo” vērš uzmanību uz to, ka atsevišķiem elektroenerģijas produktiem var būt pieejama tikai noteikta norēķinu metode – izlīdzinātais maksājums vai rēķins.