“Latvenergo” izstrādā mobilo aplikāciju elektroenerģijas uzskaitei 0
“Latvenergo” ir pirmā energokompānija Baltijā, kas izstrādājusi elektroenerģijas patēriņa uzskaites aplikāciju, kas ļauj fiksēt un nosūtīt skaitītāja rādītājus, kā arī sekot individuālā patēriņa apjomam vairāku mēnešu garumā, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmumā.
Aplikācija nodrošina iespēju ātri pieteikt bojājumus elektrotīklā, kā arī sazināties ar klientu apkalpošanas centru.
“Pirmajiem ieviešot mobilo aplikāciju, apliecinām savu spēju izprast un atbalstīt klientu vajadzības, jo mūsu pakalpojumi tiek apzināti veidoti, lai taupītu viņu laiku, kas mūsdienu pasaulē ir lielākā vērtība,” norāda “Latvenergo” mārketinga un klientu apkalpošanas direktore Solvita Linde.
Viedtālruņos izmantojamā aplikācija atvieglos elektroenerģijas skaitītāju rādījumu uzskaiti, kā arī nodrošinās virkni citu funkciju. Aplikācija būs noderīga gan privātpersonām, īpaši tām, kurām jānorēķinās par vairāku skaitītāju rādījumiem, gan arī juridiskajām personām, uzskata uzņēmumā.
Klienti, kuri norēķinus veic ar rēķina vai e-rēķina palīdzību, turpmāk varēs izmantot aplikācijas sniegto iespēju nosūtīt skaitītāja rādījumus ar SMS starpniecību. Sekojot līdzi savam elektroenerģijas patēriņam, iespējams aplūkot datus par patērēto elektroenerģiju grafikā, kā arī redzēt vidējo elektroenerģijas patēriņu katram skaitītājam.
Lai vieglāk atcerētos par skaitītāja rādījumu nodošanu laikā, iespējams telefonam uzlikt automātisko atgādinājumu. Gadījumā, ja skaitītāja rādījumi jānolasa telpās ar vāju apgaismojumu, noderēs funkcija, kas ļauj tālruņa zibspuldzi izmantot kā lukturīti, norāda uzņēmums.
Aplikācija gan nenodrošina automātisku rādījumu reģistrēšanu “Latvenergo” sistēmā un norēķinus par patērēto elektroenerģiju.
Aplikācija bez maksas pieejama “App Store” un “GooglePlay”.