Juris Gulbis
Juris Gulbis
Publicitātes foto

“Lattelecom” paziņo datumu, kad uzņēmuma nosaukumu mainīs uz “Tet” 0

Pagājušajā gadā “Lattelecom” veiksmīgi attīstīja jaunās biznesa iniciatīvas un paziņoja arī par vērienīgu biznesa stratēģijas un digitālās uzvedības maiņu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Savukārt šis, 2019. gads, būs īpašs uzņēmuma vēsturē – no 1. aprīļa uzņēmuma nosaukums būs SIA “Tet”. Šodien plašākai sabiedrībai tika atklāta jaunā “Tet” vizuālā identitāte.

Pērn uzņēmums stiprinājis pozīcijas visos darbības virzienos un palielinājis apgrozījumu audzējot eksportu un jaunās biznesa līnijas.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Lattelecom” grupas apgrozījums 2018. gadā sasniedzis 212 miljonus eiro, augot par 16 miljoniem jeb 8%, salīdzinot ar 2017. gadu, liecina grupas konsolidētie neauditētie dati.

“Tet” – pagrieziena punkts uzņēmuma attīstībā

“Lattelecom” jaunā nosaukuma “Tet” logo.
Publicitātes foto

“Lattelecom” jau ziņoja, ka šī gada pavasarī mainīs uzņēmuma nosaukumu un kļūs par SIA “Tet”, un šodien tika prezentēts, kā izskatīsies SIA “Tet” logotips un pārējā vizuālā identitāte.

“Lattelecom” valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis skaidro, ka šī nav tikai nosaukuma maiņa, bet gan pamatota, vērienīga biznesa stratēģijas turpmākajiem trim gadiem un vērtību maiņa.

Tehnoloģiju un izklaides uzņēmumam “Tet” pirmajā vietā vienmēr būs cilvēks, viņa dzīves kvalitātes uzlabošana un tehnoloģiski risinājumi ikdienas vajadzībām, uzsver J. Gulbis.

“Tas nozīmē, ka “Tet” parūpēsies par rutīnas darbībām, lai cilvēks varētu darīt interesanto. Vienlaikus “Tet” iesaistīs un pētīs cilvēku vajadzības ar ambīciju radīt inovatīvus pasaules līmeņa produktus,” atzīmē J. Gulbis.

Pēdējos gados uzņēmuma izaugsme ir bijusi strauja – uzsākti jauni biznesa virzieni, pārsniedzot ierastās telekomunikāciju industrijas robežas.

Uzņēmums strādājis ne vien vietējā tirgū, bet arī ārpus Latvijas robežām. 2018. gadā pakalpojumu eksports sastādīja 10% no kopējā grupas apgrozījuma.

Tādēļ bija skaidrs, ka uzņēmuma līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo tā vērienu un 2019. gadā “Lattelecom” piedzīvos pārmaiņas, kļūstot par “Tet”. Vienlaikus stratēģijas mērķis ir saglabāt līdzšinējā elektroenerģijas zīmola “Tet” sekmīgi uzsākto ceļu būt vienkāršiem un klientiem saprotamiem.

Biznesa stratēģija paredz izvērst pakalpojumu tīklus trīs lielu, savstarpēji saistītu pakalpojumu ekosistēmās – “Māja”, “Digitālā darba vieta” un “Datos balstīta klientu komunikācija”.

Darbs turpināsies gan pie esošo produktu un pakalpojumu attīstības un pilnveides, gan jaunu biznesa virzienu īstenošanas, piemēram, strādājot pie personalizētu reklāmu ieviešanas.

Lai būtu gatavi nākotnes izaicinājumiem, tuvāko gadu laikā digitālās uzvedības iedzīvināšanai uzņēmumā tiks ieguldītas papildu investīcijas 12 miljonu eiro apmērā.

Tas ļaus nodrošināt izcilu klientu pieredzi ikvienā solī, līdz minimumam samazināt manuālo darbu un veikt ātrāku produkta izstrādi no idejas līdz gatavībai tirgum.

“Lattelecom” jaunā nosaukuma “Tet” logo.
Publicitātes foto

2018. gads – jauno iniciatīvu izaugsmes gads

Pērn “Lattelecom” skaidri nodefinēja divus turpmākos darbības virzienus – tehnoloģijas un izklaide, to gada sākumā nostiprinot ar izklaides zīmola Helio atklāšanu. Savukārt gada nogalē izziņota uzņēmuma nosaukuma maiņa uz “Tet”.

Uzņēmuma darbības divus pamatvirzienus atspoguļos divi zīmoli: izklaides zīmols “Helio” un tehnoloģiju un korporatīvais zīmols “Tet”.

“2018. gadā nācām klajā ar daudz būtiskiem jaunumiem un inovācijām – klientiem sākām piedāvāt modernāko “Helio” interaktīvo televīziju, nodrošinot vēl aizraujošāku un kvalitatīvāku TV pieredzi, izveidojām Baltijas eSporta līgu un urbānās kultūras un eSporta festivālu “HyperTown”, kas Rīgā notiks jau otro reizi 1.-2. jūnijā.”

“Mērķtiecīgi iekarojām elektroenerģijas tirgu un uzsākām darbību gudrās mājas risinājumos, vienlaikus izglītojot sabiedrību par gudru enerģijas lietošanu. Redzam, ka mūsu stratēģija, attīstot jaunas biznesa līnijas, ir sevi attaisnojusi, un pagājušais gads ir bijis sekmīgs,” saka J. Gulbis.

2018. gadā nodokļos nomaksāti 46 miljoni eiro, un investīcijas pakalpojumos un attīstībā bija 27,2 miljonu apmērā. Akcionāri dividendēs par 2018. gadu saņems 40,6 miljonus, tai skaitā Latvijas Republika 20,7 miljonus eiro.

Piecos gados nodokļos valstij nomaksāti 237 miljoni eiro.

“Lattelecom” grupas uzņēmumi strādājuši ar 42 miljonu eiro peļņu. 2018. gadā apgrozījums ir palielinājies visiem uzņēmuma darbības virzieniem – datu centru pakalpojumiem, tehnikas mazumtirdzniecībai, reklāmas izvietošanai, mākoņpakalpojumiem, drošības risinājumiem un televīzijas pakalpojumiem.

Straujākais ieņēmumu pieaugums 2018. gadā vērojams tieši jaunajās biznesa līnijās, tai skaitā mākoņpakalpojumu (+109%) un drošības risinājumu (+113%) jomā.

Būtisks pieaugums vērojams arī citos pakalpojumos – mazumtirdzniecībā (+33%), datu centru nodrošināšanā (+25%), reklāmas biznesā (+22%). 2018. gadā uzņēmums turpināja mērķtiecīgi iekarot arī elektrības tirgu, sasniedzot 8% tirgus daļu.

Pērn tika prezentēti arī citi jauni pakalpojumi un iniciatīvas – tiešsaistes TV reklāmu un auditorijas analītikas rīks “CLAARA”.

Tāpat “Lattelecom” grupas uzņēmums kļuva par stratēģiskiem partneriem Latvijas akselerācijas fondam “Overkill Ventures”, kura programmas dalībnieki strādā jaunajā start-up zonā “Lattelecom” viedajā birojā “Mettropole”.

Reklāma
Reklāma

Savukārt, lai veicinātu zināšanas un interesi par jaunākajām tehnoloģijām un risinājumiem, šī gada sākumā durvis vērs “Lattelecom” jaunais inovāciju tehnoloģiju centrs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.