Juris Gulbis.
Juris Gulbis.
Foto: Zanda Seņkova/LETA

“Lattelecom” grupas apgrozījums pārsniedz 150 miljonus eiro 0

2018. gada deviņos mēnešos “Lattelecom” grupas apgrozījums bijis 152 miljoni eiro, augot par 8%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, liecina grupas neauditētie finanšu rezultāti.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Straujākais apgrozījuma pieaugums vērojams jauno pakalpojumu biznesā un būvniecības nozarē; turpina augt televīzijas un datu pakalpojumi, kā arī apmācību bizness.

“Lattelecom” valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis norāda, ka līdz šim gads ir aizvadīts ļoti produktīvi. Uzņēmums ir izstrādājis vērienīgu biznesa un digitālās uzvedības maiņas stratēģiju turpmākajiem trim gadiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Izaugsmi piedzīvo jaunie biznesa virzieni un “Lattelecom” ir stiprinājis pamata piedāvājumu, par 2% audzējot arī televīzijas apgrozījumu.

Jauno “Helio iTV” jau lieto vairāk nekā 80% interaktīvās televīzijas skatītāju, un, uzklausot klientu vēlmes, komanda turpina ieviest uzlabojumus.

Savukārt augustā divkārt paplašināts satura piedāvājums, “Shortcut” piedāvājumā iekļaujot pasaulslavenā satura ražotāja HBO filmas un seriālus, ko jau atzinīgi ir novērtējuši skatītāji, atzīmē Gulbis.

Labi attīstības rādītāji ir vērojami jaunajos biznesa virzienos, kopējiem ieņēmumiem augot par 54%.

“Lattelecomveikals.lv” un “Lattelecom” veikalos klienti iecienījuši iegādāties ne tikai pamata preces – televizorus, datorus, telefonus –, bet arī tehnoloģiju jaunumus – dronus, giroskūterus un elektriskos skrejriteņus, viedpulksteņus, par 41% audzējot “Lattelecom” tehnikas mazumtirdzniecības apgrozījumu.

Tāpat aug apgrozījums datu centru biznesam (+29%), reklāmas izvietošanas (+28%) un lietu interneta (+25%) pakalpojumiem. Arvien vairāk uzņēmumu izprot savas IT infrastruktūras nozīmi un līdz ar to aug arī jauno IT pakalpojumu apgrozījums drošības risinājumiem, datoru apkalpošanai un mākoņpakalpojumiem.

Lielākais apgrozījuma pieaugums 2018. gada deviņos mēnešos, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, ir vērojams būvniecības biznesā, to divkāršojot.

Reklāma
Reklāma

“Lattelecom” meitas uzņēmums “Citrus Solutions” turpina veiksmīgi darboties Vācijā un attīsta jaunas kompetences, septembrī piedzīvojot spāru svētkus pirmajā objektā, kur veic ne tikai inženiertehnisko sistēmu izbūvi, bet arī civilbūves darbus.

Baltijas Datoru akadēmijas apmācību biznesa apgrozījums audzis par 14%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn. Starp iecienītākajām mācību programmām ir ne tikai kursi par datu apstrādi un analīzi, grafisko dizainu, digitālo mārketingu, bet arī jaunāko tehnoloģiju apguve.

“Lattelecom” ir dinamisks tehnoloģiju un izklaides uzņēmums. Investējot TV saturā, interneta tīkla kvalitātē, lietu interneta attīstībā, mākslīgajā intelektā, lielajos datos un citos jaunos virzienos, “Lattelecom” veido nākotni jau šodien.

“Lattelecom” izmanto start-up domāšanu, izpētot lietotāju pieredzi, attīstot jaunos produktus un veidojot sinerģijas ar jaunuzņēmumiem.

“Lattelecom” pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Dānijā reģistrētajam “Telia Company” meitas uzņēmumam “Tilts Communications” (49%).

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.