“Latitude Yachts” veiksmīgi turpina kuģu būves tradīciju Rīgas ostā 0
Šonedēļ no “Latitude Yachts” stāpeļiem ūdenī svinīgi tika nolaists Rīgas ostas uzņēmumā nule kā tapušā zvejas kuģa “ELLA” korpuss. Tas aprīkots ar galvenajiem kuģa mehānismiem – dzinējiem, dzenskrūvi un stūri.
Nākamajās nedēļās kuģim vēl uzstādīs alumīnija virsbūvi un stūresmāju, kas izgatavota “Latitude Yachts” cehā. Kuģa aprīkojuma montāžas darbi tiks pabeigti Īrijā, un pēc aptuveni 6 mēnešiem “ELLA” uzsāks zveju Atlantijas okeānā. Kuģis top pēc dāņu kompānijas VESTVÆRFTET pasūtījuma.
No tērauda izgatavotā kuģa garums ir 27,38 metri, un tā korpusa svars sasniedz 215 tonnas. Šādu gabarītu kuģa nolaišana ūdenī iespējama tikai ar peldošā celtņa palīdzību, kas speciāli šim nolūkam bija ieradies Rīgas ostā no Polijas.
Pēc kuģu būvētāju ieražām, pirms jaunā kuģa ielaišanas ūdenī, pret tā bortu tika sasista šampanieša pudele, vēlot kuģim veiksmīgu mūžu un “vienmēr septiņas pēdas zem ķīļa”.
Uzņēmumā, kas Rīgas ostā strādā ar preču zīmi “Latitude Yachts”, tiek veikts kuģu un jahtu ražošanas pilns cikls – projektēšana, ražošana un aprīkošana, kā arī sniegti peldlīdzekļu remonta, modernizācijas un servisa pakalpojumi. Uzņēmuma galvenā ražotne atrodas ostas teritorijā – Sarkandaugavā.
Viens no veiksmīgiem uzņēmuma darbības virzieniem ir individuālu projektu realizēšana pēc īpašām klientu vēlmēm un prasībām. Pirms vairākiem gadiem “Latitude Yachts” tapa divas ekskluzīvas jahtas – trimarāni, kuras bija garākās šāda veida jahtas pasaulē. Arī pašreiz ražošanā atrodas divi ekskluzīvi nestandarta kuģi, ko plānots pabeigt līdz šī gada beigām.
“Latitude Yachts“ pastāvīgi tiek nodarbināti ap 200 cilvēku, periodiski to skaitam pieaugot pat līdz 500 darbiniekiem.
Publikācija tapusi sadarbībā ar “Rīgas brīvostas pārvaldi”.