Foto-Dainis Bušmanis

– Uzņēmumu konti joprojām ir apķīlāti. Vai, ņemot vērā šo situāciju, plānots piesaistīt investoru, kas palīdzētu ar finanšu līdzekļiem? LNT izskanējis, ka skandināvu “Orkla” lūkojas “NP Foods” virzienā….
 12


– Tas ir akcionāru jautājums. Es vairāk domāju, kādos tirgos ar kādiem produktiem varam ieiet un nostiprināties – tas man ir primārais jautājums. Kādu produktu portfeli sūtīt uz Ķīnu, Krieviju.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Lai tiktu ārā no “Rimi”, tagad vajag kuponu”- pircēji samulsuši, kā tikt ārā no veikala, ja nekas netiek nopirkts
Mājas
Ideālais banānu uzglabāšanas veids – tie nekļūs melni nedēļām ilgi
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Lasīt citas ziņas

Mēs nemeklējam investoru. Kad atnācu strādāt, jau pirmajos mēnešos sapratu, ka reģionālie vai globālie spēlētāji skatās uz mums un visu laiku kaut ko piedāvā. Nav noslēpums, ka uz globusa naudas ir vairāk nekā biznesu. Un vieglāk ir kaut ko nopirkt nekā izveidot. Lai iegūtu 1. vietu Baltijā, jānopērk “NP Foods”. Šāda gribēšana bijusi vienmēr, piedāvājumi ir joprojām, bet es nevaru komentēt. Man kā konfekšu ražotājam Ziemassvētku sezona un jaunie tirgi ir aktuālāki pašlaik. Un naudas apķīlāšanas moments man sagādā vairāk galvassāpju nekā potenciālie investori.

Redzu, ka vēl daudz interesantu lietu var izdarīt. Es ļoti gribētu izveidot franšīzes veikalu tīklu Ķīnā, iekļūt nacionālajos Amerikas un Ķīnas tirgos. Kaut ar vienu produktu, bet kļūt par Amerikas vietējo produktu. Varbūt pēc laika atvērt ražotni Amerikā un ražot “Maigumu” tur… Piemēram, pēc laika latvietis vidējais nonāk Amerikā un tur ir zefīrs “Maigums”, kas kļuvis par zīmolu līdzīgi kā “Snicker” batoniņš vai “Coca-Cola”. Tas būtu īstais gandarījums mana kā uzņēmuma vadītāja un profesionāla menedžera karjerā. Es priecājos, kā “Coca-Cola” un “Snicker” ir izdevies. Piemēram, “Rolex” nebūt nav labākais pulkstenis, bet “Rolex” arī Āfrikā ir “Rolex”. Tā ir reputācija un es gribētu reputāciju pacelt 1. vietā, nevis to, kas varētu būt investors. Tas ir svarīgi, bet man tas šodien nav prioritārs jautājums.

CITI ŠOBRĪD LASA

– Tātad “Laimas” mērķis tomēr ir globusa noklāšana kā lielajiem globālajiem spēlētājiem? 


– Šis mērķis mūs ļoti fascinē. Franšīzi Ķīnā mēs tagad bremzējam, jo ir jāizglītojas. Ļoti akurāti testējam šos modeļus, jo franšīze ir vesela pasaule, tā ir attieksme, serviss, sajūtas. Mums jau ir savi plāni, bet Austrumos viss notiek lēnāk. Uz franšīzi skatās arī Krievija.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.