Publicitātes foto

“Laima” iegulda 35 000 eiro “Retro šokolādes” kolekcijā 1

Latvijas lielākais saldumu ražotājs “Laima” jaunas šokolādes kolekcijas “Retro” izstrādē ir ieguldījis 35 000 eiro, pavēstīja “NP Foods” grupas, kurā ietilpst “Laima”, komunikācijas direktore Dana Erciņa-Užāne.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

“Retro” šokolādes kolekciju uzņēmums izstrādājis par godu saldumu fabrikas “Laima” 145 gadu pastāvēšanas jubilejas gadam un tā sastāv no septiņiem produktiem, tostarp divām jaunām saldumu izlasēm – deserta un ogu.

“”Laimas” saldumu fabrika ir piedzīvojusi visdažādākos laikus, kas nākuši un gājuši kopā ar unikālām produktu dizainu un garšas tendencēm. Svinot “Laimas” 145. dzimšanas dienu, esam radījuši īpašu “Retro” šokolādes kolekciju, caur kuru ikvienu aicinām ieskatīties “Laimas” vēsturē,” sacīja Erciņa-Užāne.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau vēstīts, ka 2013.gadā “Laima” strādāja ar 10,842 miljonu eiro apgrozījumu un 5,75 miljonu eiro peļņu, savukārt 2014.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

“Laima” ietilpst “NP Foods” grupā, kas pieder Norvēģu pārtikas koncernam “Orkla”. Šobrīd “Laima” ir izvērsusi eksportu vairāk nekā 37 pasaules valstīm, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu un Turkmenistānu.Eksporta apjomi kopumā veido 40% no saražotās produkcijas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.