Publicitātes foto

“Laima” iegulda 35 000 eiro “Retro šokolādes” kolekcijā 1

Latvijas lielākais saldumu ražotājs “Laima” jaunas šokolādes kolekcijas “Retro” izstrādē ir ieguldījis 35 000 eiro, pavēstīja “NP Foods” grupas, kurā ietilpst “Laima”, komunikācijas direktore Dana Erciņa-Užāne.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Putins jau sācis plaša mēroga karu pret Eiropu, taču Rietumi baidās to atzīt
Kokteilis
Skorpions – 19. novembris, Strēlnieks – 24. jūlijs: laimīgākā diena 2025. gadā katrai zodiaka zīmei
Lasīt citas ziņas

“Retro” šokolādes kolekciju uzņēmums izstrādājis par godu saldumu fabrikas “Laima” 145 gadu pastāvēšanas jubilejas gadam un tā sastāv no septiņiem produktiem, tostarp divām jaunām saldumu izlasēm – deserta un ogu.

“”Laimas” saldumu fabrika ir piedzīvojusi visdažādākos laikus, kas nākuši un gājuši kopā ar unikālām produktu dizainu un garšas tendencēm. Svinot “Laimas” 145. dzimšanas dienu, esam radījuši īpašu “Retro” šokolādes kolekciju, caur kuru ikvienu aicinām ieskatīties “Laimas” vēsturē,” sacīja Erciņa-Užāne.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau vēstīts, ka 2013.gadā “Laima” strādāja ar 10,842 miljonu eiro apgrozījumu un 5,75 miljonu eiro peļņu, savukārt 2014.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

“Laima” ietilpst “NP Foods” grupā, kas pieder Norvēģu pārtikas koncernam “Orkla”. Šobrīd “Laima” ir izvērsusi eksportu vairāk nekā 37 pasaules valstīm, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu un Turkmenistānu.Eksporta apjomi kopumā veido 40% no saražotās produkcijas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.