“Laima” atzīta par uzņēmumu ar labāko reputāciju 0
Otro gadu pēc kārtas “Reputācijas topā” uzvarējusi AS “Laima”, kas šogad saņēma arī balvu kā uzņēmums ar straujāko eksporta potenciāla izaugsmi, ko pasniedza ekonomikas ministrs Daniels Pavļuts.
“Reputācijas topu” veido aģentūra “Nords Porter Novelli”, sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS un laikraksts “Dienas Bizness”.
Kā biznesa portālu “Nozare.lv” informēja topa veidotāji, “Reputācijas topa” otrajā vietā ierindojusies AS “Swedbank”, trešajā – SIA “Latvijas Mobilais telefons”, ceturtajā – SIA “Rimi Latvia”, bet piekto vietu ieņem SIA “Lattelecom”.
“Nords Porter Novelli” direktore Evija Ansonska skaidroja, ka uzņēmumu reputācijas tops jau astoto gadu apvieno 150 Latvijas uzņēmumu ar augstāko reputāciju nozarē un valstī, tā ir Latvijas uzņēmumu reputācijas elite, kas savu labo slavu nopelnījuši ilgstošā darbā.
“Topa pirmajā desmitniekā nav uzņēmumu, kas jaunāki par desmit gadiem – tajā atrodami tādi nacionālās ražošanas celmlauži kā “Laima” un AS “Dzintars”, kuru panākumi mērāmi jau vairāk nekā gadsimta garumā,” sacīja Ansonska.
Pateicoties “Latvijas Zaļā punkta” iniciatīvai, arī šogad tika pasniegta īpaša “Zaļā balva”, ko šogad no direktora Kaspara Zakuļa rokām saņēma divi uzņēmumi ar pilnīgi vienādu punktu kopskaitu – SIA “Madara Cosmetics” un SIA “Lāči”.
Savukārt personāla atlases uzņēmuma “Amrop” īpašo balvu uzņēmumam ar augstāko vērtējumu faktorā “Labs darba devējs” “Swedbank” pasniedza uzņēmuma vadošā partnere Aiga Ārste-Avotiņa.
“Reputācijas tops” pirmoreiz tika izveidots 2005.gadā. Topa metodoloģiju izstrādājusi “Nords Porter Novelli” sadarbībā ar Rīgas Ekonomikas augstskolas profesoru antropologu, izglītības un zinātnes ministru Robertu Ķīli. Topa mērķis ir veicināt sabiedrībai atbildīgas uzņēmējdarbības vides veidošanos Latvijā un ieviest jaunas mērauklas uzņēmumu darbības vērtēšanā.