Lai cimdi un zeķes nav jāpārdod lietū vai sniegā, veidos īpašu interneta veikalu 3
Liela daļa no mums ir pievērsuši uzmanību senioriem, kuri Rīgas un citu pilsētu ielās, tirdziņos, šoseju malās un pie lielveikaliem mēdz tirgot pašu adītas zeķes un cimdus.
Nereti viņi pārdod produkciju arī mīnus grādos vai lietū, dienā nopelnot vien dažus eiro.
Šāda biznesa ideja uzvarēja nedēļas nogalē aizvadītajā konkursā „Biznesa nakts”, un komanda savā īpašumā ieguva arī galveno balvu – 500 eiro no “Swedbank” idejas attīstīšanai un realizēšanai.
„Mēs vēlējāmies izveidot tiešsaistes veikalu, kur tiktu pārdoti ar rokām darināti adīti izstrādājumi (zeķes, cepures, cimdi), galveno uzmanību pievēršot stāstiem par cilvēkiem, kas tos darinājuši. Šāda pievienotā vērtība tiktu radīta ar video un attēlu palīdzību. Klienti, nevis vienkārši iegādāsies produktu, bet arī atbalstīs tos cilvēkus, kurus viņi būs iepazinuši izveidotajā platformā”, uzsver uzvarētāju komandas dalībnieki.
Tā ir biznesa ideja bez lieka riska, darot to, kas patīk, bez nepieciešamības pavadīt vairākas stundas dienā, mēģinot pārdot saražoto. Produktu izgatavotāji tiktu nodrošināti ar visiem nepieciešamajiem materiāliem, vēlāk platformas veidotāji no viņiem iegādātos saražoto gala produktu, kuru izvietotu savā tiešsaistes veikalā.
Uzņēmīgie un drosmīgie dalībnieki 24 stundu garumā neatlaidīgi diskutēja, plānoja un radīja veiksmīgas biznesa idejas, kuras nākamās dienas rītā prezentēja īpaši izvēlētai žūrijai, kas pēc vairākiem kritērijiem, rūpīgi izvērtējot komandu paveikto, noteica galvenās balvas ieguvējus.