Kadrs no video

Labo pati! Veikala vadītāja “uzspļauj” likumam un nemaina bojātu preci 4

Lielais iepirkšanās trakums pirms mācību uzsākšanas ir noslēdzies – skolēni un studenti mācību gaitas ir uzsākuši un aizvada jau otro nedēļu mācību procesā. Tomēr kāda “Bez Tabu” skatītāja, kura vēlas palikt anonīma, dalās pieredzē, kad pavisam nenozīmīgs pirkums var sagādāt galvassāpes.

Reklāma
Reklāma
Mājas
Ideālais banānu uzglabāšanas veids – tie nekļūs melni nedēļām ilgi
Kokteilis
FOTO. Alla Pugačova pārvērtusies līdz nepazīšanai
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Lasīt citas ziņas

“Mēs veikalā pirkām drēbes, taču bērns ieraudzīja somu, un viņam tā ļoti iepatikās,” savu stāstu sāk tukumniece, kura, vēloties bērnu iepriecināt, somu arī nopirkusi.

Klāt bija pirmā skolas diena, kurā neizpalika jauno mācību grāmatu sadale skolēniem. Atnākot mājās, meitene sāka gatavoties mācībām un nepieciešamās grāmatas salika somā. Taču tai mirklī somas lences vienkārši noplīsušas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lielākā sāpe par saplīsušo somu ir tukumnieces meitai, taču mamma sapratusi, ka skāde neesot liela – aizies ar pirkuma čeku uz veikalu un preci samainīs. Sieviete veikala pārdevējai izstāstīja radušos situāciju. Ilgi nevilcinoties, pārdevēja zvanīja veikala vadītājai, lai vienotos par situācijas atrisināšanu. Tomēr sarunas mirklī bija redzams, ka pārdevējas sejas izteiksme strauji mainījusies.

“Pārdevēja man pateica, ka soma netiks labota un nauda arī netiks atmaksāta. Vienīgais, ko viņa var man piedāvāt, ir 2 eiro, lai es pati varu iet uz darbnīcu un somu salabot,” raidījumam stāsta sieviete.

Patērētāju tiesību aizsardzības likumā gan ir teikts, ka pircēja tiesībās ietilpst atdot preci atpakaļ veikalā, ja tai ir konstatēts defekts, saņemot par to iztērēto naudu.

Vairāk pievienotajā TV3 sižetā:

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.