Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Shutterstock ilustrācija

Gada uzņēmēji 0


Par “Madaru Cosmetics” citi uzņēmēji runā, ka šie māk sevi labāk parādīt, nekā viņiem patiesībā klājas. Tomēr šiem ir daudz vērienīgu nodomu un tvēriens, nekā pašmāju kosmētikas lietotājs varētu nojaust.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
Lasīt citas ziņas

Gada laikā ar “Madaru Cosmetics” notika tik daudz, kas uzņēmumu biogrāfijās parasti aizņem vairākus gadus: pērn septembrī atklāta 3,5 miljonus vērtā jaunā ražotne Mārupē, trīskāršots pamatkapitāls, par trešdaļu palielināts apgrozījums (pērn 5,5 miljoni) un bērnu skaits Ulda Iltnera un Lottes Tisenkopfas-Iltneres ģimenē. Kopš augusta valdē ir tikai Iltneri un Tisenkopfi, pārējos līdzīpašniekus ieceļot padomē.

“Madara Cosmetics” sāka pārdot savas akcijas biržā (mazākais uzņēmums starp tiem, kas biržā), kur pieprasījums pēc tām 2,3 reizes pārsniedza piedāvāto. Turklāt deva iespēju 15 000 akcijas iegādāties arī darbiniekiem. Uldim Iltneram un Lottei Tisenkopfai-Iltnerei izdevās tas, kas neizdevās “Stendera” ziepju radītājam Jānim Bērziņam – iziet starptautiskajā tirgū, bet neļaut ārzemju uzņēmumu līdzīpašniekiem – šajā gadījumā somu “Transmeri Group Ab” – iegūt vairāk par 6% no uzņēmuma akciju skaita, lai saglabātu “savu identitāti kā Latvijas uzņēmumam ar vietējo akcionāru būtisku pārsvaru”. Tas sola ne tikai plašāku (pašlaik 25 valstis), bet arī dziļāku ieiešanu jau iekarotajos tirgos, piemēram, Francijā, Portugālē, Somijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.