Kurš produkts atzīts par “Labāko jauno produktu 2018”? 0
Viena no vadošajām Ziemeļeiropas piena pārstrādes un saldējuma ražošanas grupām „Food Union” pērn Latvijā laida klajā ap 30 jaunus produktus – divi no tiem bija īpaši veiksmīgi.
Otro vietu Latvijā veiksmīgāko jaunumu trijniekā izcīnīja kafija „Nescafe Classic Instant Strong Coffee”.
„Food Union” mārketinga vadītāja Ieva Ražinska apgalvo, ka 2018. gadā par svarīgu tirgus veiksmes faktoru kļuva spēja saskatīt iespējas un apvienot pieredzi ražošanā.
„Mēs guvām iedvesmu jauniem produktiem, izvērtējot tirgus tendences un izmantojot savu pieredzi. Redzot pozitīvu vērtējumu mūsu 2017. gada jaunumam – „Kārums” biezpiena sieriņam citronu glazūrā, radās ideja izveidot citronu glazūru arī saldējumam „Pols”. Savukārt, meklējot jaunas idejas biezpiena sieriņiem ar augļiem, tika izvērtētas tendences citās piena produktu kategorijās – tā tika radīts mango „Kārums”,” – saka I. Ražinska.
Šī mijiedarbība uzņēmumam ir ļāvusi uz jaunu garšu meklējumiem paskatīties ārpus konkrētās produktu kategorijas un smelties iedvesmu jaunumu izstrādei.
„Nestlé” kategoriju un kanālu vadītājs Baltijas valstīs Aleksandrs Karbausks novērojis, ka Latvijas pircēji novērtē jauno „Nescafé” kafiju, kas tiek piegādāta no Brazīlijas.
„Intensīvais 100% robustas šķirnes kafijas pupiņu grauzdējums atklāj labākās stipras kafijas īpašības, bet intensīvā divkāršās filtrēšanas tehnoloģija ļauj baudīt ne tikai piesātinātu, bet vienlaikus arī sabalansētu kafijas garšu. Vērts pieminēt arī to, ka „Nescafé Classic Strong” nākusi tieši no saulainās Brazīlijas populārākajā metāla bundžas iepakojumā, kas ļauj saglabāt produkta īpašības nemainīgas visu derīguma termiņu,” – apgalvo „Nestlé” pārstāvis.
„Uztaustīt tirgus pulsu, zināt patērētāju vajadzības un spēt pārsteigt viņus ar jauniem ikdienā lietojamiem produktiem nav viegls uzdevums. Jau vienpadsmit gadu vērojam, kā ražotāji aug un pilnveidojas, cik kreatīvi tie cīnās par patērētājiem, izmantojot radošumu un fantāziju. Viņu panākumus modernā tirdzniecība ļauj ļoti skaidri aprēķināt un izmērīt ne tikai ar objektīviem pārdošanas radītājiem, bet arī ar patērētāju vērtējumu,” – apgalvo Ilona Leppa kompānijas Nielsen izpilddirektore Baltijas valstīs.