“Kur var būt tik nejauka reklāma!” Reaģējot uz pārmetumiem, “Rīgas miesnieks” nomaina saukli pelmeņu reklāmai 0
“Kur var būt tik nejauka reklāma,” reaģējot uz “Rīgas miesnieks” jauno reklāmu, kas vēsta, ka ar labu nedalās, savu neizpratni paudusi Linda Mūrniece. Kā zināms, “Rīgas miesnieka” leģendārā pelmeņu reklāma savulaik guva milzu popularitāti. LA.LV sazinājās ar uzņēmuma pārstāvjiem, lai noskaidrotu, ko vairāk par viņu jaunāko veikumu, reklamējot savus produktus.
Kā savā “Facebook” profilā raksta Linda Mūrniece: “Ar labu dalās. Tā māca jau kopš bērnības. Un ir lietas, par kurām neņirgājas. Arī to māca kopš bērnības. Rīgas Miesnieks kopā ar pelmeņiem kaunu un cilvēcību apēduši.”
Uz jautājumu, kā radās ideja šādai reklāmai un vēstījumam, ka ar labu nedalās, Heino Lapiņš, “AS Maag Latvija” Valdes loceklis, stāsta: “Pēdējos gados saņēmām vairāku iedzīvotāju ierosinājumus atdzīvināt vienu no mūsu leģendārajiem saukļiem: “Žēl, ka tev nav pelmeņu.” Tas mūs pamudināja atdzīvināt šo reklāmu, padarot to modernāku sirreālas komēdijas stilā.
Reklāma izstrādāta sadarbībā ar mūsu sadarbības partneri – mārketinga aģentūru. Reklāmas izveides procesā mēs iesaistījām dažādu vecumu grupu iedzīvotājus fokusa grupās, kurās tika noskaidrots, ka 73% respondentu patīk jaunā reklāmas klipa versija un tika izvēlēts jūsu pieminētais jaunais sauklis. Tādējādi pieņēmām lēmumu to atrādīt plašākam sabiedrības lokam.”
Lapiņš stāsta, ka lielākoties sabiedrība reklāmu uztvērusi pozitīvi: “Reklāmas kampaņa tiek pārraidīta dažādās platformās – gan sociālajos medijos, gan radio un TV. Sociālajos medijos publicētas Latvijas populārāko satura veidotāju pašu radītās reklāmas klipa versijas, ģenerējot vairāk nekā 400 000 skatījumu, tūkstošiem atzīmju ‘’Patīk’’ un virkni pozitīvu komentāru. Radio ēterā aizvadītas humora pilnas diskusijas par klausītāju dalīšanās paradumiem. Kāds atzina, ka nekad nedalītos ar kristāla glāzēm, cits – ar automašīnu, bet vēl kāds – ar vīru.
Šī iespējamā interpretācija neatspoguļo kampaņas patieso vēstījumu, ko bija iecerēts uztvert ar vieglu humoru. Lai nu kā – tas nemaina faktu, ka mūsu ražotie pelmeņi ir ļoti gardi un cilvēkiem tie garšo!”
Taču, reaģējot uz to, ka daļai sabiedrības bijušas pretenzijas pret saukli: “Ar labu nedalās”, ieviestas izmaiņas – tagad reklāmai nomainīts sauklis.
“Lai gan reklāmas kampaņa sasniedza vairāk nekā vienu miljonu skatījumu un tūkstošiem atzīmju ‘’Patīk’’, mēs nespējām palikt vienaldzīgi un nereaģēt uz daļas sabiedrības paustajām bažām, tāpēc precizējām saukli, nomainot to uz: “Mēs gan pacienātu”, kas labāk ataino mūsu sākotnējo nodomu. Izmaiņas ieviestas aizvadītāja nedēļā un ir redzamas visās izmantotajās reklāmas platformās.
Neraugoties uz pretrunīgajām atsauksmēm, reklāmas kampaņa vērtējama kā veiksmīga. Pārdošanas rādītāji liecina, ka pircējiem ļoti garšo mūsu pelmeņi. Tas liek secināt, ka klienti kopumā pozitīvi uztvēruši šo reklāmas kampaņu. Kā uzņēmums, varam apliecināt, ka esam apņēmušies veicināt tikai pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā. Papildus šai akcijai, turpinām aktīvi līdzdarboties labdarības akcijā “Eņģeļi pār Latviju”. Nākošmēnes, decembrī, priecāsimies paziņot par jaunām iniciatīvām, kas būs vērstas uz ieguldījumu mūsu sabiedrībā.
Mēs ļoti novērtējam saņemtās atsauksmes un esam pateicīgi par iespēju mijiedarboties ar mūsu auditoriju. Paldies, ka dalāties savās pārdomās un palīdzat mums pilnveidoties,” uzsver Valdes loceklis Lapiņš.