“Fiat 500X” pirmajā “Latvijas Gada auto 2016” pretendentu izbraukumā pie Siguldas.
“Fiat 500X” pirmajā “Latvijas Gada auto 2016” pretendentu izbraukumā pie Siguldas.
Foto – Raimonds Volonts

Krosovers “Fiat 500” stilā 0

Konkursam “Latvijas Gada auto 2016” pieteiktais kros­overs “Fiat 500X” ir jau otrais šā ražotāja modelis, kas stilistiski veidots leģendārā mazauto “Fiat 500” stilā. Taisnības labad gan jāteic, ka jaunajam krosoveram ar mazo vaboli tehniski ir maz līdzību – galvenais vienojošais elements ir stilīgais dizains.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Pirmais piecsimtā fiatiņa stilistiskais radinieks bija kompaktvens “500L”, kas parādījās pirms pāris gadiem un arī būtībā bija tehniski pavisam atšķirīgs automobilis. Jaunais kros­overs “500X” konstruktīvi ir vēl viena “Latvijas Gada auto 2016” pretendenta “Jeep Renegade” tuvs radinieks. Var diezgan droši prognozēt, ka “500X” paredzami krietni lielāki panākumi nekā “500L”. Krosoveri mūsdienās ir krietni populārāki par miniveniem, un tā tas ir ne tikai džipu zemē Latvijā.

“Fiat 500X” tiek piedāvāts divos eksterjera un interjera apdares izpildījumos – pilsētnieciskajā “Pop Star” un apvidnieciskajā “Cross”, kā galvenā atšķirība ir džipiskāki bamperi, kas auto piemīlīgajam izskatam piešķir robustākas nianses. Salona noformējums abās versijās var palepoties ar kvalitatīviem apdares materiāliem. Kā jau ar šādiem stilīgiem auto pienākas, pircējiem ir ļoti plašas apdares salikumu izvēles iespējas, arī virsbūves krāsojumam ir dažādas individualizācijas variācijas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pieejamo moderno tehnoloģiju klāsts ir mūsdienām atbilstošs – drošības un komforta aprīkojuma saraksts ir ļoti garš.

Automobilis ir 4,25 metrus garš, 1,8 metrus plats un 1,6 metrus augsts, bet bagāžas nodalījuma tilpums ir 350 litru.

Līdzīgi kā vairākums kompakto krosoveru, arī “Fiat 500X” bāzes versijā ir ar priekšējo riteņu piedziņu, bet pilnpiedziņa ir dārgāko augstāka aprīkojuma līmeņa modifikāciju privilēģija.

Jaunajam krosoveram ir plašs pieejamo dzinēju klāsts: 1,6 l (110 ZS) benzīnnieks un 1,4 l (140 un 170 ZS) benzīna turbomotors, kā arī 1,6 l (120 ZS) un 2,0 l (140 ZS) turbodīzeļi. Mazjaudīgākais benzīna motors ir komplektā ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu un priekšējo riteņu piedziņu, bet mazākais no 1,4 litru benzīnniekiem tiek komplektēts ar sešpakāpju mehānisko vai sešpakāpju automātisko transmisiju un arī pieejams vienīgi priekšpiedziņas izpildījumā. Savukārt 1,4 litru benzīna turbomotora jaudīgākā versija jau ir ar pilnpiedziņu un deviņpakāpju automātu. Mazākajam dīzelītim pienākas sešpakāpju mehāniskā pārnesumkārba un priekšpiedziņa, bet divlitru dīzelis ir komplektā ar pilnpiedziņu un sešpakāpju mehānisko vai deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

“Fiat 500X” sākuma cena ir 16 990 eiro, bet pieejamākā pilnpiedziņas versija maksā 23 990 eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.