Alise Semjonova
Alise Semjonova
Foto – Karīna Miezāja

Šobrīd tikai daļa komandas strādā Latvijā, citi ārpus tās. Kā tādos apstākļos veidojas koleģiālā sadarbība? 1

Pirms pieciem gadiem bijām trīs cilvēki, kas dibināja uzņēmumu. Tagad esam izauguši līdz 35 cilvēku komandai. Birojs ir ne tikai Rīgā, bet arī Sanfrancisko. Pārdošanas daļa ir arī Sidnejā. Visos birojos notiek darbs pie pārdošanas un mārketinga, bet Rīgā ir galvenais birojs, kur izstrādājam arī dizainu. Produkts šo gadu laikā kļuvis fokusētāks un profesionālāks. Sākumā domājām, ka mūsu rīks paredzēts visiem, taču pēc tam to nolēmām veidot tā, lai tas pirmkārt būtu piemērots medijiem, mārketingam, lielākiem uzņēmumiem. Uzņēmums kļuvis ilgtspējīgs, tagad spējam sevi uzturēt bez investīciju piesaistes.

Internacionāla komanda mums bija gandrīz no paša sākuma. Etniski visraibākā komanda ir pārdošanā. Šajā jomā viena no prasībām ir labas angļu valodas zināšanas, jo visvairāk lietotāju – 40 procenti – mūsu produktam ir no Amerikas Savienotajām Valstīm. Vēl 40 procenti lietotāju ir Eiropā, bet atlikušie 20 procenti sadalās pa dažādām Āzijas valstīm.

Ko dara organizācijas “Riga Techgirls”, kurā esat­ iesaistījusies?

Mūsu misija ir radīt sieviešu vidē interesi par tehnoloģiju nozari, lai meitenes šajā jomā saskatītu karjeras iespējas. Tāpēc rīkojam tikšanās ar industrijā jau strādājošām, veiksmīgām sievietēm, kuras rada un testē jaunus produktus. Gribam parādīt, ka tehnoloģiju industrija nav garlaicīga un ka tajā var strādāt ne tikai vīrieši.

Esam veidojuši pro­grammēšanas darbnīcas sievietēm bez priekšzināšanām, lai viņas iemācītos radīt mājaslapas, lai iedrošinātu viņas pārkvalificēties.

Vēl viens no uzdevumiem ir arī parādīt dažādas profesijas, kuras nepieciešamas tehnoloģiju jomā.

Reklāma
Reklāma
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.