Foto no “Rail Baltica” trases vizualizācija

Kritizē “Rail Baltica” kopuzņēmumu 0

Baltijas valstu kopuzņēmums “RB Rail”, kas ir izveidots, lai šajās valstīs īstenotu Eiropas platuma sliežu dzelzceļa “Rail Baltica” būvniecību, ir kļuvis par klupšanas akmeni projekta īstenošanas ceļā, uzskata Lietuvas valsts dzelzceļa uzņēmuma “Lietuvos geležinkeliai” (“Lietuvas dzelzceļš”) ģenerāldirektors Stasis Dailīdka.

Reklāma
Reklāma
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Lasīt citas ziņas

Viņš pauda viedokli, ka kopuzņēmuma “RB Rail” vadītāja Baiba Rubesa nestrādā trīs projektā iesaistīto valstu labā. “Šķiet, ka viņa strādā savā, nevis šo trīs valstu labā. Ir grūti saprast, ko viņa pārstāv. Tā vietā, lai paātrinātu koordinācijas soļus, kopuzņēmums savā ziņā ir kļuvis par klupšanas akmeni,” skaidroja Dailīdka. Šī problēma būtu jārisina politiķiem, viņš norādīja. “Ir jāiesaistās augsta ranga personām, jo mums nav laika ķīviņiem. Mums ir darbs darāms,” sacīja Lietuvas dzelzceļa uzņēmuma vadītājs. Igaunija un Latvija arī bloķē 75 miljonus eiro vērto projektu – signālu sistēmas izbūvi starp Polijas–Lietuvas robežu un Kauņu, sacīja Dailīdka. Tiek īstenoti centieni, lai rosinātu jaunu izpēti, kaut arī Lietuva vienu jau ir veikusi, viņš sacīja. Igaunija un Latvija uzskata, ka Lietuva būs pirmā no valstīm, kas uzbūvēs savu “Rail Baltica” segmentu no robežas līdz Kauņai, līdz ar to konkurencē gūstot priekšrocības vismaz uz desmit gadiem, un tāpēc cenšas to kavēt, skaidroja Dailīdka.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.