“Gada auto” konkurss finiša taisnē! Atlicis vēl balsojums par galveno titulu 6
Atis Jansons, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”
Atlicis vēl balsojums par galveno titulu. Un uzvarētāju apbalvošana, kas pirmo reizi notiks ārpus Rīgas – Ulbrokas “Pērlē”, kura ir ne tikai neliela publiska saieta rīkošanas sanitārajām prasībām labi atbilstoša, bet arī spēj nodrošināt konkursa vēsturē vēl nebijušu atrakciju – laureāta parādīšanos uz skatuves. To dažādās tiešraidēs redzēsiet ceturtdien, 20. janvārī.
Bet jau balsojums par fināla septītnieku bija pietiekami interesants. Kaut vai tāpēc, ka saskaņā ar nolikumu tajā var iekļūt tikai viens katra auto ražotāja produkts. Un “Hyundai” firmai konkursā tādu bija veseli pieci. “Santa Fe”, “Tucson”, “i20”, “Bayon” un “Ioniq5”.
Lieli un mazi, iekšdedzes dzīti un elektriski, attiecīgi lēti un trīsreiz dārgāki. Kurš Latvijai piemērotākais un vajadzīgākais? Pirmais priekšbalsojuma rinķis atbildi nedod.
Neizšķirts starp “Bayon” un “Ioniq”. (Vārdus nenosaucot, varu atklāt, ka par divreiz lētāko krosoveru balsoja žūrijas sirmākā, praktiskāk noskaņotā daļa, arī es pats). Otrajā tūrē tomēr uzvarēja elektriskais sapnis, kuru es joprojām uzskatu par tālākas nākotnes, nevis 2022. gada auto.
Kopumā finālistu pulciņš tomēr mums sanācis tāds gluži sakarīgs. Superdārga “premium” tajā nav (šai dārgu auto grupai paredzēta papildu nominācija). Toties ir jau tagad tirgū populāro “Opel Mokka” un “Nissan Qashqai” atjauninājumi, ir praktiskie, tomēr pietiekami stilīgi “Citroen C4” un “Renault Arkana”.
Pietiekami pārstāvēti (ar ne pārāk dārgiem eksemplāriem) elektriskie auto. Lēmums par “Gada auto” (atgādinu, tas NAV gada labākais auto katram, bet žūrijas izvēle jūsu privātu lēmumu iedvesmošanai un atvieglošanai) mums jāpieņem pavisam drīz.
Atgādinu, ka turpinās “Tautas balsojums”, kurā varat piedalīties jūs visi – lielveikalā “Mols” vai interneta portālā “gadaauto.lv”. Pašreizējos līderus varat redzēt tabuliņā.
“Tautas balsojuma” septītnieks
Cupra Formentor 177
Škoda Enyaq iV 133
Škoda Kodiaq 58
Audi e-tron GT 57
Hyundai Ioniq5 50
Nissan Qashqai 35
Audi Q4 e-tron 34