Šveices kompānijas “Stadler Bussnang” Polijā ražotie un Igaunijas pasažieru pārvadātājam “Elron” 2013. un 2014.gadā piegādātie “FLIRT” vilcieni Tallinas pasažieru vilcienu depo.
Šveices kompānijas “Stadler Bussnang” Polijā ražotie un Igaunijas pasažieru pārvadātājam “Elron” 2013. un 2014.gadā piegādātie “FLIRT” vilcieni Tallinas pasažieru vilcienu depo.
Foto: LETA

Konkursā par elektrovilcienu nomu atzīst “Stadler Bussnang AG” 0

Par AS “Pasažieru vilciens” (PV) izsludinātā atklātā konkursa par jaunu elektrovilcienu nomu ar iepirkuma uzvarētāju atzīts Šveices uzņēmums “Stadler Bussnang AG”, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Konkurss par jaunu elektrovilcienu nomu uz 15 gadiem tika izsludināts 2013. gada 25. novembrī. Konkursa mērķis ir nodrošināt jaunus, modernus vilcienus Latvijas iedzīvotājiem, lai garantētu drošu un ekonomisku pārvietošanos atbilstoši pasažieru vajadzībām.

Kā ziņots, uzņēmuma “Pasažieru vilciens” neviennozīmīgi vērtētajā atklātajā konkursā par jaunu elektrovilcienu nomu uz 15 gadiem tika iesniegti trīs piedāvājumi. Piedāvājumus iesniedza Polijas kompānija “Pesa”, Šveices “Stadler” un Dienvidkorejas ražotājs “Hyundai”. Līdz šim nav pieņemts lēmums par konkursa uzvarētāju.

CITI ŠOBRĪD LASA

Maija beigās Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) nolēma atļaut AS “Pasažieru vilciens” (PV) turpināt vairāku miljonu eiro elektrovilcienu nomas konkursu.

Saistībā ar PV rīkoto iepirkumu IUB iepriekš saņēma divas sūdzības – no AS “Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca” un Spānijas uzņēmuma “Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles”. Sūdzības galvenokārt bija saistītas ar PV konkursa nolikumu.

Kā ziņots, valdība pērn novembrī akceptēja informatīvo ziņojumu, kurā par pamatotāku atzīts variants iegādāties jaunus elektrovilcienus nomā uz 15 gadiem, tos atpērkot, ja pieejamie kredīta resursi būs lētāki nekā nomas izmaksas.

Elektrovilcienu parka atjaunošanas aprēķinos tika izmantoti pieņēmumi, ka “Pasažieru vilciens” turpina veikt pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu vismaz līdz 2045. gadam un vienas vienības iegādes cena ir 4,3 miljoni eiro. Savukārt kopējā līguma summa paredzēta 153,6 miljoni eiro. Plānots iegādāties no 25 līdz 45 elektrovilcienu vienībām jeb sastāviem, kur katrā būtu līdz 270 sēdvietām.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.