Konkursa “Latvijas Gada auto 2014” pretendents “Renault Captur” 0

Šogad konkursa pretendentu vidū dažāda izmēra krosoveri ir vairākumā. Jūtamu izaugsmi piedzīvojusi salīdzinoši jaunā mazo krosoveru klase – tās celmlauzim “Nissan Juke” uzradušies daudzi sekotāji, to skaitā arī jaunais “Renault Captur”.

Reklāma
Reklāma

 

 

Kokteilis
15 lietas, no kurām jāatbrīvojas līdz Jaunajam gadam
“Es tevi gaidu! Kur tu esi?” Miljardieris ierodas uz divkauju pie veikala “Lidl”, uz kuru viņu izsaucis nepamierināts klients
“Viņa orku valodā rupji nolamāja mani un teica, lai vācos ārā!” Latviete piedzīvo nepatīkamu pieredzi “Multilukss” veikalā
Lasīt citas ziņas

Kā zināms, krosovers gan nav nekāds apvidnieks. Tas faktiski ir tāds visceļu auto, kas atvieglo pārvietošanos pa dažādas kvalitātes ceļiem, bet nav paredzēts braukšanai pa ļoti sliktiem ceļiem vai bezceļiem. “Captur” ir tipisks mazo krosoveru klases pārstāvis, kas būvēts uz “Renault” mazās klases modeļa “Clio” bāzes. Pateicoties 17 centimetru klīrensam, “Captur” izskatās gana iespaidīgi un krosoveru klasei atbilstoši. No bezceļnieka bruņojuma “Captur” gan var palepoties tikai ar jau minēto paaugstināto klīrensu un nedaudz lielākiem riteņiem, kas palīdz vieglāk pārvarēt ceļa nelīdzenumus. Automobilim ir priekšējo riteņu piedziņa, bet pilnpiedziņa nav paredzēta pat papildaprīkojumā. Tas tādēļ, ka mazo un kompakto krosoveru tirgū vienkāršās priekšpiedziņas versijas ir pieprasītākas par pilnpiedziņas modifikācijām un tādēļ franči ar visu riteņu piedziņu nemaz nav sevi apgrūtinājuši. Līdzīgi, tas ir “Captur” tiešajam konkurentam “Peugeot 2008”.

CITI ŠOBRĪD LASA

No praktiskā viedokļa “Captur” ir visai ietilpīgs auto ar ērtu un viegli transformējamu salonu. Aizmugures sēdeklis ir bīdāms garenvirzienā, un tas ļauj atbrīvot nedaudz vairāk vietas bagāžniekā. Ražotājs pats lepojas ar diviem savdabīgiem risinājumiem salona iekārtojumā – 11 litru tilpuma atvilktnes veida mantu glabātavu ierastā cimdu nodalījuma vietā, kā arī noņemamiem sēdekļu pārvalkiem ar rāvējslēdzēja aizdari. Interjera noformējumā pieejama liela apdares materiālu un krāsu daudzveidība. Arī virsbūvei iespējams divu toņu krāsojums un dažādi grafiskie dekori. Tas viss domāts, lai automobilim piešķirtu mūsdienīgi atraktīvu izskatu, kāds patīk uz košiem aksesuāriem orientētajai jaunajai paaudzei. Tajā pašā laikā “Captur” iespējams nokomplektēt arī visai mierīgā un konservatīvā stilā.

Tāpat kā jaunais “Clio”, arī “Captur” var palepoties ar jaunākās paaudzes turbo dzinējiem un jauno EDC divsajūgu automātisko pārnesumkārbu. Automobilim pieejami divi benzīna dzinēji: TCe (90 ZS) trīs cilindru 898 cm3 un TCe (120 ZS) četru cilindru 1198 cm3. Tāpat ir arī dCi (90 ZS) 1,5 litru dīzelis. Mazākajam benzīnniekam un dīzelim pienākas piecpakāpju mehāniskā pārnesumkārba, bet lielākais benzīna motors tiek komplektēts ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Neraugoties uz pieticīgajiem izmēriem, visi dzinēji nodrošina pieņemamu dinamiku, bet jaunais automāts darbojas ļoti precīzi. Gaitas īpašības vairāk orientētas uz komfortu, kas Latvijas ceļu apstākļos neapšaubāmi ir labākais variants.

“Renault Captur” sākuma cena ir 9677 lati, pieejamākā versija ar dīzeļdzinēju maksā 10 988 latus, bet lielākais benzīnnieks kopā ar automātisko kārbu nopērkams par 12 100 latiem.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.