Publicitātes foto

Konkursa “Latvijas Gada auto 2014” pretendents “Hyundai Santa Fe” 0

Korejiešu krosovera trešās paaudzes modelis kļuvis lielāks un solīdāks, bet galvenais tā trumpis, salīdzinot ar priekšgājēju, ir dizains. “Santa Fe” tagad izskatās respektabli un eiropeiski. 


Reklāma
Reklāma
Kokteilis
15 lietas, no kurām jāatbrīvojas līdz Jaunajam gadam
“Es tevi gaidu! Kur tu esi?” Miljardieris ierodas uz divkauju pie veikala “Lidl”, uz kuru viņu izsaucis nepamierināts klients
Krievijas militārajās bāzēs pie robežām ar Baltijas valstīm un Poliju notiek aktīva rosība. Ko satelītattēlos pamanījuši igauņi?
Lasīt citas ziņas

Eiropas tirgū “Santa Fe” ir palicis viens no retajiem “Hyundai” ar savu nosaukumu, jo vairākumam šīs firmas jaunās paaudzes modeļu tiek piešķirti burtu un ciparu kombinācijas indeksi.

Jaunais “Hyundai Santa Fe” jūtami pāraudzis savu priekšgājēju, kļūstot par septiņvietīgu. Bāzes versijai gan ir piecas sēdvietas. Bagāžnieka tilpums ir 534 litri, bet, ja noloka arī vidējās rindas sēdekļu atzvel-tnes, tā ietilpība palielinās līdz 1615 litriem. Otrās rindas sēdekļiem ir ļoti plašas regulēšanas iespējas, tā ka katrs pasažieris var piemeklēt sev ērtāko sēdus vai pusguļus pozīciju, lai mašīnā komfortabli pavadītu pat vairākas stundas no vietas. Gada otrajā pusē tirgū nonāks “Grand Santa Fe”, kas ir garumā par 250 mm pastiepts bāzes modelis un būs pieejams sešvietīgā vai septiņvietīgā versijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šķautņainais interjera dizains labi saskan ar mašīnas ārējo izskatu un nenonāk pretrunā ar funkcionalitāti. Īpaši jāpaslavē salona apdares kvalitāte un patīkamie materiāli. Pat mazo detaļu perfektā apdare liecina par nopietnību, ar kādu automobiļa izveidei piegājuši korejieši. 


Aprīkojuma līmenis pat bāzes versijā ir visai augsts. Elektrificēts ir gandrīz viss iespējamais. Vienīgais, kas nav pieejams pat papildaprīkojumā, ir bagāžnieka durvju elektriskais pacēlājs. Arī drošības aprīkojuma klāsts ir plašs un ietver praktiski visas mūsdienu pasīvās un aktīvās drošības ierīces.

Konkursa žūrijas locekļu pirmie iespaidi par “Santa Fe”. Raimonds Zandovskis, “Delfi auto” redaktors: “”Hyundai Santa Fe” ir Latvijas apstākļiem vispusīgi piemērots. Laba pilnpiedziņa, augsts komforta līmenis, ļoti plašas aprīkojuma iespējas, ietilpīgs un ērts salons, elegants izskats.”

Aivars Zavadskis, arhitekts: “Gandrīz premium klases līmenis gan braukšanas, gan izskata ziņā. “Hyundai Santa Fe” spērusi platu soli kvalitātes un ērtību ziņā.”

Latvijas tirgū jaunais “Santa Fe” tiek piedāvāts ar pilnpiedziņu un 2,2 litru 195 ZS turbodīzeli, kā arī divos aprīkojuma līmeņos “Style” un “Premium”. Pircēji var izvēlēties vai nu sešpakāpju manuālo, vai sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Lai gan dzinēju izvēles nav, jāteic, ka vienīgais pieejamais spēka agregāts šim automobilim ir ļoti piemērots un nodrošina visnotaļ pieņemamu dinamiku apvienojumā ar mērenu degvielas patēriņu.

Reklāma
Reklāma

“Hyundai Santa Fe” sākuma cena ir 35 990 eiro.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.