Kadrs no video

Intervijas laikā, kad es atteicos atdot speciālai ekspertīzei savu diplomu, izskanēja daudzas nepatīkamas sen dzirdētas lietas un baumas, kas notika mana dienesta laikā, tas, ko viņi ļoti labi jau zināja. Nekādi kuratori man nebija. Militārai personai ir tikai komandieris. 14

Uz Krieviju pagājušā gada novembrī es braucu tāpēc, ka plānoju un vēlējos paaugstināt savu aeronavigācijas kvalifikāciju, to arī prasa Eiropas Savienības regulas un specifiskais darbs aviācijā, lai nodrošinātu gaisa telpas drošību. No darba, kur mani ne sevišķi ieredz, jau trīs gadus mani nekur nav sūtījuši, lai es varētu uzturēt un paaugstināt savu kvalifikāciju. Tāpēc nolēmu to darīt pats uz savu roku. Nekur nav teikts, ka to nedrīkstu un ka tas ar kādu jāsaskaņo. Man ir Rīgas Aeronavigācijas institūtā iegūta aeronavigācijas inženiera izglītība, gribēju kļūt par aeronavigācijas maģistru. Tāpēc arī sameklēju Sanktpēterburgas civilās aviācijas valsts universitāti. Sākumā domāju, ka, nosūtot ar elektronisko pastu skanētos dokumentus, varēšu pilnīgi neklātienē visu nokārtot un nekur nebūs jābrauc, bet man atbildēja, ka tur neesot nekāda Eiropa, jāatbrauc, vajagot mani redzēt, gribot pārliecināties par manu pieredzi. Paņēmu līdzi diplomu, CV, citus dokumentus un novembrī aizbraucu.

Man arī jautāja, cik vērtīgi ir īpašumi Latvijā, un es atbildēju, ņemot vērā savējos, bet to pasniedza tā, it kā es gribētu, lai man tos kompensētu.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
Bez vainas vainīgs? Mirklī, kad trīs bērnu tēva Artūra kontā ienāca 200 eiro, viņš kļuva par bīstamu krāpnieku!
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
Lasīt citas ziņas

Es neinteresējos par darbu Krievijā! Civilās aviācijas aģentūrai nepatīk, ka piedāvāju profesionālus risinājumus daudzos jautājumos, cīnījos pret nelikumībām un pārkāpumiem. Starp citu, tuvākajās dienās es par to grasos vērsties KNAB, par to jau biju domājis agrāk.

Nesaprotu, kāpēc Krievija ar mani tā izrīkojās. Man tomēr ir tāda pieredze, kāda Latvijā nav nevienam. Varbūt Krievijai nepatīk, ka es pārzinu viņu aeronavigācijas sistēmu, shēmas, procedūras, esmu Latvijā cilvēks ar stratēģisku nozīmi. Varbūt Krievijas interesēs bija mani nomelnot, lai mani padzen no darba Latvijā. Es biju viens to tiem – un ne pēdējais! –, kas izstrādāja kaujas lidmašīnu militārās patrulēšanas procedūru Baltijā.
Uz Krieviju pagājušā gada novembrī es braucu tāpēc, ka plānoju un vēlējos paaugstināt savu aeronavigācijas kvalifikāciju, to arī prasa Eiropas Savienības regulas un specifiskais darbs aviācijā, lai nodrošinātu gaisa telpas drošību. No darba, kur mani ne sevišķi ieredz, jau trīs gadus mani nekur nav sūtījuši, lai es varētu uzturēt un paaugstināt savu kvalifikāciju. Tāpēc nolēmu to darīt pats uz savu roku. Nekur nav teikts, ka to nedrīkstu un ka tas ar kādu jāsaskaņo. Man ir Rīgas Aeronavigācijas institūtā iegūta aeronavigācijas inženiera izglītība, gribēju kļūt par aeronavigācijas maģistru. Tāpēc arī sameklēju Sanktpēterburgas civilās aviācijas valsts universitāti. Sākumā domāju, ka, nosūtot ar elektronisko pastu skanētos dokumentus, varēšu pilnīgi neklātienē visu nokārtot un nekur nebūs jābrauc, bet man atbildēja, ka tur neesot nekāda Eiropa, jāatbrauc, vajagot mani redzēt, gribot pārliecināties par manu pieredzi. Paņēmu līdzi diplomu, CV, citus dokumentus un novembrī aizbraucu.
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.