Dažādas krīzes 0
Pols Puarē izputēja 1925. gada krīzē, savukārt Koko spēja atrast sev klientus, un viņas uzņēmējdarbība turpināja uzplaukt. Kad sākās Lielo depresiju izraisījusī krīze, tomēr daudz klientu zaudēja arī Koko, īpaši no ASV, tālab arī viņas dūša kādu nieku saplaka. Turklāt tajā laikā Parīzē Koko jau bija uzradusies visnotaļ jaudīga konkurente – itāļu modes dizainere Elza Skiparelli.
Elza bija gluži cita tipa sieviete. Viņa vienkārši bija plānprātīga. Tieši viņa ieviesa modē rozā krāsu shocking un pasludināja, ka nekādā gadījumā nevajag ģērbties garlaicīgi melnajā, bet gan gluži otrādi – spoži, rozā, puķaini un tamlīdzīgi. Pietiekami daudz sieviešu tam piekrita, sāka iegādāties neprātīgas cepures, kas izskatījās kā ziediem izrotātas treknas tortes, un audumus ar unikāliem rakstiem, kas radīja optiskas ilūzijas, kā arī pašas Elzas gatavotus tērpus. Vēl viņa piedāvāja dāmu somiņu tālruņa aparāta veidolā, galvassegu kā otrādi apgāztu sieviešu kurpīti un virkni citu “neprātīgu” lietu. Tas viss patiešām bija ļoti oriģināli un saistīts ar Salvadora Dalī vārdu, kas viņai zīmēja šo aksesuāru skices.
Elza būtiski sašķobīja Koko reputāciju, turklāt lielā mērā dažos aspektos pat aizēnoja viņu. Visi sāka runāt par jaunu modes noteicēju, kura ir gan jaunāka, gan vairāk attīstīta un modernāka.
Koko tostarp aizbrauca uz ASV, tieši uz Holivudu, kur parakstīja līgumu par tērpu izgatavošanu trim filmām. Ar šo darbiņu viņa saistīja ļoti lielas cerības, cerot beidzot pilnībā iekarot Ameriku, taču dažādu iemeslu dēļ visas šīs filmas cieta neveiksmi. Un, kā pauduši pētnieki, liela loma šajā fiasko bijusi aktrisei Glorijai Svensonei (Saulrieta bulvāris), kura nepavisam nebija sajūsmā par Koko stilu, un viņai, atbilstoši Holivudā valdošajam garam, gribējās krietni vien greznākas lietas, visu veidu kažokādas un briljantus, nevis šīs melnās trikotāžas kleitas Koko izpildījumā.
Tas lika Koko krietni vien vilties Holivudā. Lai gan vispār viņa tur sev pasmēla pietiekami daudz. Piemēram, viņa arī sāka krāšļoties, valkāt kažokādas, vispār biežāk ietērpties greznos tērpos, mainīja frizūru, un tā nu Parīzē atgriezās cita, modernāka un laikmetīgāka sieviete.