Foto – LETA

Koalīcija turpina darbu arī pēc ministra apstiprināšanas ar opozīcijas balsīm 0

Par spīti Nacionālās apvienības (NA) atbalsta trūkumam satiksmes ministra amata kandidātam Anrijam Matīsam, kurš piektdien apstiprināts amatā ar opozīcijas balsīm, koalīcija turpinās darbu un nav izjukusi.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Pusdienu ceļvedis: ko vislabāk ēst pusdienās atbilstoši tavai zodiaka zīmei
Īrija gatava maksāt visiem ārzemniekiem līdz pat 84 000 eiro jauna mājokļa iegādei. Kur slēpjas āķis?
Donalda Trampa atbilde uz jautājumu, par ko nevienam nav šaubu, pārsteidz pat pašus amerikāņus 44
Lasīt citas ziņas

“Šajā gadījumā esam gatavi turpināt un esam saņēmuši apliecinājumus no Nacionālās apvienības, ka koalīcija turpina darbu. Protams, ir godīgi arī jāpasaka, ka koalīcijas sadarbību šāda Nacionālās apvienības nostāja neveicina, tomēr strādāsim, jo svarīgi ir risināt konkrētos valstij svarīgos jautājumus un mazāk nodarboties ar šāda veida politiskajām spēlītēm,” pēc balsojuma žurnālistiem komentēja premjers Valdis Dombrovskis (“Vienotība”).

“Manuprāt, patiesie NA balsojuma motīvi ir citi, un tiem ir ļoti maz sakara ar konkrēto ministra kandidatūru,” teica Dombrovskis un pieļāva, ka šī aizvien ir NA vēlme panākt amatu pārdali valdībā.

CITI ŠOBRĪD LASA

NA pārstāvis Gaidis Bērziņš apliecināja, ka koalīcija turpinās strādāt un NA atbalstīs svarīgu lēmumu pieņemšanu. Taču viņš norādīja, ka satiksmes ministra iecelšana, nespējot vienoties ar NA, ar opozīcijas atbalstu zināmā mērā nozīmē, ka “Vienotība” ir pārkāpusi arī koalīcijas līgumu.

“Atsevišķu “Vienotības” deputātu vadītais pašpārliecinātības ceļa rullis virzās uz priekšu. Kādas būs sekas, to mēs redzēsim,” pavēstīja Bērziņš.

Attiecībā uz satiksmes nozarē skatāmiem jautājumiem Bērziņš solīja NA rūpīgu uzraudzību un atbildības prasīšanu no tiem politiskajiem spēkiem, kas atbalstījuši ministru.

Pirms balsojuma no Saeimas tribīnes deputātus uzrunāja NA frakcijas priekšsēdētājs Einārs Cilinskis, kura teikto viņa frakcijas biedri sociālajos tīklos novērtēja kā krusas nodošanu un zibeņošanu.

Cilinskis vērsās pie premjeru pārstāvošās “Vienotības”.

“Godājamā “Vienotība”, jūs, protams, domājat, ka visas jūsu slēptās lietas nekad netaps redzamas. Tā var domāt, bet tā nenotiek. (..) Varat turpināt bīdīt aizkulišu lietas satiksmes jomā ar oligarhiem un dažādām personīgo interešu grupām. Varat slepeni nostiprināt kopīgi ar “Saskaņas centru” “Gazprom” varu Latvijā,” no tribīnes sacīja NA Saeimas frakcijas vadītājs.

Matīss satiksmes ministra amatā apstiprināts ar 73 balsīm par, bet 12 pret. Viņa iecelšanu amatā atbalstīja arī opozīcijā esošais “Saskaņas centrs” un Zaļo un zemnieku savienība. Savukārt koalīcijā esošā NA balsoja pret.

NA bija izvirzījusi savu satiksmes ministra amata kandidātu. Matīsu apvienība neatbalstīja, jo NA esot būtiski citāds redzējums par satiksmes nozares prioritātēm un to neapmierina Matīsa līdzšinējā darbība valsts sekretāra amatā.

Reklāma
Reklāma

Jauns satiksmes ministrs bija jāizraugās, jo pašreizējais ministrs Aivis Ronis nolēma demisionēt un amatu atstāj 1.martā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.