Ko rakstīja avīzes pirms 100 gadiem – 1919. gada 3. jūlijā 0
Strādnieku Avīze
Latvijas dzelzceļi ņems no pasažieriem 6 kapeikas par kilometru 3. klasē un 9 kapeikas par kilometri 2. klasē un 3 kapeikas par pudu bagāžas par kilometru. Pirmo Latvijas dzelzceļa vilcienu nolaida no Liepājas uz Langeni satiksmes ministra Hermanovska klātbūtnē. No Langenes sākot Latvija pārņems dzelzceļu pēc vācu atkāpšanos: Ludzas-Muravjovas-Reņģes dzelzceļš, kas apvieno Liepājas un Jelgavas dzelzceļus, pēc nolīguma ar Lietavu pāriet Latvijas ekspluatācijā. Šauļos Dubenu-Dārbienu un Liepājas-Ziemupes dzelzceļu visdrīzākā laikā uzsāks lietot priekš pasažieru un materiālu vešanas.