Ko personāla atlases speciālists gribētu redzēt tavā “LinkedIn” profilā 0
Nav noslēpums, ka veicot atlases projektus, personāla atlases speciālisti izmanto lietišķo kontaktu veidošanas sociālo tīklu “LinkedIn”, jo tur var uzrunāt pieredzējušus dažādu nozaru speciālistus vai vadītājus, lai piedāvātu izskatīt aktuālo vakanci, karjeras iespējas citā uzņēmumā.
Ja vēlies sagaidīt darba piedāvājumus, pateicoties šim tīklam, pievērs uzmanību, kā sevi pozicionē šajā sociālajā tīklā. Strādājot ar “LinkedIn” resursu, personāla atlases un konsultāciju uzņēmuma “DarbaGuru.lv” speciālisti formulējuši dažas būtiskas atziņas, ko gribētu redzēt potenciālā kandidāta profilā.
Fakti
Pastāv simtiem rakstu par pareizu vārdu, uzrunājošu teikuma formu lietojumu Tavā CV, motivācijas vēstulē vai pieteikumā darbam, taču šeit personāla atlases speciālists grib redzēt kodolīgu informāciju. Atstāj daiļrunību un sarežģītās gramatiski pareizās teikumu konstrukcijas klātienes prezentācijai, lai radītu iespaidu par savu bagāto valodu. Te vajadzīgi īsi un kodolīgi fakti:
– uzņēmuma nosaukumi, kuros strādāji vai strādā;
– datumi;
– amata pozīcijas.
Trīs līdz pieci apakšpunkti zem katra amata ar galvenajiem pienākumiem vai sasniegumiem (ne pilni, gramatiski pareizi teikumi, bet gan uzskaitījums)
Skaidra karjeras virzība
Tam lieliski noder akcentējumi jeb atslēgvārdi
– pie katras pozīcijas apraksta vai apakšpunkta;
– profila virsrakstā, kas atspoguļojas zem vārda un uzvārda;
– ievadā, kur vari iekļaut nākotnes mērķus un profesionālās ambīcijas.
Piemēram, ja vēlies savu karjeru veidot saistībā ar pārdošanu un vadību, tad iezīmē savu karjeras ceļu. Atslēgvārdi līdz ar to būs “pārdošana”, “pārdošanas vadība”, “pārdošanas plānošana”, “pārdošanas plāna izpilde”, “pārdošanas apmācības”, “pārdošanas personāla atlase”, “pārdošanas guru” u.tml.
Tavi kontakti
Vai tavu kontaktu lokā ir cilvēki, kuri tevi rekomendē? Vai tavu kontaktu lokā ir konkrētās nozares profesionāļi, eksperti? Personāla atlases speciālists tādējādi novērtē, vai tev piemīt interese profesionāli augt, dibināt kontaktus, meklēt sev mentorus.
Profesionāla fotogrāfija
Vizuālais izskats, ģērbšanās stils vai pat fotogrāfijas tehniskā kvalitāte daudz ko var pastāstīt par cilvēku, kas to pievienojis savā profilā. Atceries, “LinkedIn” ir biznesa un profesionālo kontaktu vide. Te nav vieta neformālajām bildēm. Esi korekts un lietišķs. No otras puses, šī nav arī vieta pases fotogrāfijām. Tu taču gribi dibināt kontaktus, vai ne?