Iepirkšanās un izklaides centra “Akropole” atvēršana 2019.gadā.
Iepirkšanās un izklaides centra “Akropole” atvēršana 2019.gadā.
Foto: Karīna Miezāja/LA.LV

Ko mainīs “Akropoles” ienākšana Latvijā? 3

Iepirkšanās un izklaides centra “Akropole” ienākšana līdzsvaros tirdzniecību Rīgā, pašreizējiem diviem, ārpus pilsētas centra esošajiem t/c “Spice” un “Alfa” pievienojot trešo – “Akropole”, portālam “LA.lv” komentē Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) eksperti.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Veselam
Kā tad ir pareizi ēst hurmas – ar vai bez mizas? Uztura speciālistiem ir kategoriska atbilde
Lasīt citas ziņas
Līdz ar to lielos vilcienos var pateikt, ka noformējies tirdzniecības trijstūris ASA (“Alfa”-“Spice”-“Akropole”) kopā ar nozīmīgām aktivitātēm Rīgas centrā: t/c “Origo”, “Galleria Riga”, “Galerija Centrs” un “Stockmann”, norāda LTA.

Šī trijstūra izveidošanās mainīs apgrozījuma struktūru visos tirdzniecības centros, protams, visvairāk ietekmējot “Akropolei” tuvāk esošos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tajā skaitā līdz nākamajai ziemai tiks pilnībā pārveidots t/c “Azur”, kurā izvietosies Baltijā lielākais “K Senukai” veikals, paliks “Rimi”, “Dino Zoo” un “Hesburger”.

LTA uzskata, ka Rīgas domei vajadzētu atgriezties pie savulaik atbalstītās LTA iniciatīvas – K.Barona ielu izveidot kā garāko un nozīmīgāko tirdzniecības un atpūtas ielu Baltijā.

Kas atšķir “Akropoli” no citiem?

“Akropole” atšķiras no pārējiem tirdzniecības centriem ar to, ka liela daļa platības paredzēta daudzveidīgai izklaidei – deviņas kino zāles, ledus halle, bērnu laukumiņi telpās un ārā.

Vēl “Akropole” izceļas ar to, ka tirdzniecības centrs atrodas vietā, kur agrākos laikos atradās slavenā Kuzņecova porcelāna fabrika. Britu arhitektūras un interjera dizaina kompāniju “Benoy” idejiski sadalīja tirdzniecības centru trijās daļās.

Viena tirdzniecības centra daļa kā porcelāna formēšana, tad nākošā – apdedzināšana, trešā – glazēšana, interjerā izmantojot ne tikai ķieģeļus, bet arī porcelānu.

Izmantoti pat vēsturiskie šīs fabrikas ēkas ķieģeļi un senās metāliskās kolonas – viss interjers veidots iedvesmojoties no Kuzņecova porcelāna tapšanas procesa.

Kopējā iecere – radīt noskaņu, radīt emocijas un atgādināt to, kas reiz šeit bijis un lai būtu interesanti tirdzniecības centra apmeklētājiem.

Starp nomniekiem ir jaunākās koncepcijas veikali – lielas platības, plašs sortiments. Piemēram, veikalam “Zara” – 3000 kvadrātmetru. “Maxima” – aptuveni 7000 kvadrātmetru platība tikai tirdzniecības zālei vien, un veikalā ir elektroniskās cenu zīmes.

“Akropole” orientēta uz ļoti plašu patērētāju loku, nedalot tos kategorijās. Nomnieki savā sortimentā piedāvā gan dārgākas preces, gan par zemākām cenām – tie ir veikali ar plašu piedāvājumu un lielu izvēli.

Nav domāts specializēties tikai uz ļoti bagātiem, stilīgiem vai ļoti jauniem, vai gados veciem patērētājiem, uzsver LTA.

“Akropoles” plānotāji uzsver, ka iecere bijusi likt justies ērti, patīkami un lai ikviens sajustos šeit gaidīts. “Akropolē” atvērti arī vairāki ēdināšanas uzņēmumi, t.sk. klientu vidū ļoti populārais “Gan Bei” restorāns.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.