Bulduru stacija 1920. gados
Bulduru stacija 1920. gados
Foto: no zudusilatvija.lv

Ko avīzes rakstīja pirms 100 gadiem – 1922. gada 30. augustā 0

Lilija Limane, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma

Sociāldemokrāts

Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Dzelzceļa labierīcības. Bulduru stacijā “priekšzīmīgi” ir nostādīta biļešu pārdošana. Kasieris katru pārdoto biļeti tūliņ atzīmē sevišķā sarakstā un uz skaitītājiem pieskaita saņemto summu.

Caur tādu kārtību tad arī katru rītu jānostāv 20-30 minūtes rindā, pirms var nokļūt līdz laimīgajam lodziņam, jo rinda stāv kā sasalusi uz vietas, sevišķi tas sajūtams pirmdienas rītos, kad pasažiers, ierazdamies stacijā 15-20 minūtes priekš vilciena atiešanas, tomēr netiek uz domāto vilcienu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tā 28.augustā uz vilcienu, kas atiet no Bulduriem plkst. 7.41 no rīta, iestājos rindā 17 min. pirms vilciena atiešanas un nostāvēju, kamēr tiku līdz kasierim, veselas 28 minūtes (priekšā man bij apmēram 20 cilvēki).

Domāto vilcienu, saprotams, biju spiests palaist gar degunu.

Kad griezos pie dežurējošā stacijas ierēdņa ar jautājumu, kāpēc biļešu pārdošana velkas tik ilgi, tas atbildēja, ka neesot jau liela nelaime, ka es esot vilcienu nokavējis, jo drīz būšot nākošais vilciens. Dzelzceļa administrācijai gan vajadzētu parūpēties, lai šādas “labierīcības” tiktu novērstas. Pasažiers.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.