“Hyundai i20” – pirmo reizi konkursa vēsturē par uzvarētāju kļūst mazās klases auto.
“Hyundai i20” – pirmo reizi konkursa vēsturē par uzvarētāju kļūst mazās klases auto.
Publicitātes foto

Kļūsim vieglāki! 3

Var, protams, meklēt ekonomiju un ekoloģiju alternatīvās degvielās (gāze, elektrība) un supermodernās tehnoloģijās, bet jebkurš no šiem variantiem ir, kā saka, startā dārgs.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
Lasīt citas ziņas

Prasa prāvus sākotnējus papildu ieguldījumus, kas atgriezīsies mūsu makos vien tad, ja brauksim daudz un tālu. Lielākajai daļai braucēju (15 – 20 000 km gadā) tās būs investīcijas zaļā nākotnē.

Patiesa taupība ir vienkārša. Kā Ņūtona likums. Tā ir viegla. Tik viegla, cik vien iespējams, nezaudējot pietiekamu satiksmes līdzekļa ietilpību un komfortu. Tieši tādēļ īpašs prieks par kārtējā “Latvijas gada auto” konkursa fināla rezultātu un žūrijas uzdrošināšanos “kronēt” tikai 1100 kg (bāzes komplektācijā) smagu auto “Hyundai i20”. Salīdzinājumam – mazākie un vieglākie no iepriekšējiem laureātiem bija vismaz “kompaktklases” pārstāvji (“Golf”, “Jetta”, “Astra”) un svēra krietnus 200 kg vairāk.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tātad esam (vismaz teorētiskā balsojumā) kļuvuši gudrāki. Atliek novēlēt Jaunajā gadā sākt šo teoriju pārvērst praksē. Drošāk atteikties no izšķērdīgām un nevajadzīgām ērtībām. Un vēl – nebrauksim lieki! Moderno sakaru iespējas ļauj formālas rutīnas tikšanās aizstāt ar daudz efektīvākām virtuālām sarunām, kas degvielu neprasa un atmosfēru nepiesārņo.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.