Klienta līguma numurs paliek iepriekšējais 0
AS “Latvenergo” piesūtītajā “Elektrum Universālais” kartītē minēts tas pats līguma numurs, pēc kura par elektroenerģiju maksāju pašlaik. Vai tas tā var būt? Un vēl – man kā vientuļai pensionārei Rīgas pašvaldības sociālais dienests piešķīris maznodrošinātās personas statusu un par elektrību līdz šim maksāju pēc samazinātā jeb starta tarifa. Kā man rīkoties turpmāk? Broņislava Beča Rīgā
AS “Latvenergo” preses sekretāre Sandra Vējiņa skaidro, ka šobrīd “Latvenergo” visām mājsaimniecībām izsūta turpmākās sadarbības piedāvājumu, ņemot vērā katras mājsaimniecības vēsturisko elektrības patēriņu. Tā kā konkrētās klientes patēriņš ir neliels – 72 kWh mēnesī, viņai sagatavots “Elektrum Universālais” produkta piedāvājums. Līdz ar brīvā tirgus atvēršanu esošie elektroenerģijas piegādes līgumi zaudē spēku, tāpēc jaunajiem piedāvājumiem tiek saglabāti iepriekšējo līgumu numuri.
“Tas darīts klienta ērtību labad,” norāda S. Vējiņa. “Cilvēki pieraduši izmantot šos līguma numurus, veicot norēķinus vai kontaktējoties ar “Latvenergo” klientu servisu. Katram klientam līguma numurs ir individuāls.”
Kliente savā vēstulē minējusi, ka ir maznodrošinātā persona. Viņa kā aizsargāts lietotājs saņems atbalstu norēķiniem par elektrību. Pašvaldības sociālais dienests janvārī par sievietes maznodrošinātās statusu informēs “Latvenergo”. Tas, izrakstot rēķinu par janvārī patērēto elektroenerģiju, par pirmajām 100 kWh piemēros t. s. starta tarifu. Visiem aizsargātajiem lietotājiem “Latvenergo” nosūtīs individuālas vēstules, apliecinot atbalsta piemērošanu un paskaidrojot, kā turpmāk veicami norēķini.