Kleinbergs par satiksmes drošību Rīgā: Vilni Ķirsi ne īpaši interesē šie jautājumi 44

Spriežot un diskutējot par to, ka Rīga plāno analizēt un uzlabot mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku drošību, TV24 raidījumā “Preses klubs” Viesturs Kleinbergs, Rīgas domes Sociālo jautājumu komitejas priekšsēdētājs (Progresīvie), pauda viedokli, ka Rīgas mēru Vilni Ķirsi ne īpaši interesē Rīgas satiksmes drošība.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Viņš ļoti labi apzinās, ka daudzi no viņa grib atbrīvoties.” Eksperts nosauc brīdi, no kura Putina dienas būs skaitītas
Lasīt citas ziņas

“Gājēju, velosipēdistu un transporta plūsmu nodalīšana nav nekāda raķešu zinātne un jau šobrīd būtu jāspēj to izdarīt. Sākot strādāt Rīgas domē pēc Ušakova, bijām domājuši, ka iesim uz pilsētai draudzīgāku vidi, bet diemžēl pašreizējo domes priekšsēdētāju Vilni Ķirsi, vai tāpēc, ka viņš vairs nedzīvo Rīgā, vai kā citādāk, bet viņu ne īpaši interesē šie jautājumi,” norāda Kleinbergs.

Raidījumā Rīgas domes Sociālo jautājumu komitejas priekšsēdētājs pastāsta, ka pats dzīvo centrā un pie viņa mājas uz trotuāra 2023. gada 21. decembrī izlūza bedre, kura joprojām līdz šim brīdim tā arī nav sataisīta.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Var jau, protams, piedalīties šādos projektos – mēs visi zinām, ka zemo emisiju zona arī būs jāievieš, Ušakovs to ignorēja pilnībā, nu šobrīd atkal ir kaut kādas vēlēšanas – esošā vara to arī atliek, un tas būs līdz brīdim, kad būs jāmaksā sods, tāpēc, ka nebūsim samazinājuši emisijas.

Bet tas, kas mani visvairāk satrauc, kā ilggadēju Rīgas centra iedzīvotāju, ir tas, ka es gandrīz katru mēnesi redzu, kā Brīvības ielā, kāds BMW ieskrējis atkal mājas sienā vai uz Valdemāra ielas nonests reklāmas betona stabs. (..) Cilvēki šajos gadījumos arī ik pa laikam iet bojā, un tas, kas ir jādomā, kā uzlabot satiksmi, kā nodalīt šīs te plūsmas – mainās cilvēku ieradumi, mainās paražas, ja mums pirms 10 gadiem nebija tādu skūteru, tad šobrīd to ir aizvien vairāk.”

Viņš arī norāda, ka cilvēki arvien vairāk pārvietojas ar velosipēdiem. “Jā, protams, ka tas rada neērtības mašīnām, bet jāsaprot, jo vairāk cilvēku brauks ar sabiedrisko transportu un velosipēdiem, jo mazāk tām mašīnām kāds traucēs, jo mazāk būs mašīnas.”

Kleinbergs norāda, ka pilsētas plānošanai ir jānotiek neatkarīgi no kaut kādiem projektiem un pētījumiem. “Jautājums, vai mēs to pieredzi un pētījumu spēsim likt lietā, jo ir virkne lietu, ko var darīt jau šodien,” uzsvēra Kleinbergs, atceroties raidījuma turpinājumā Tērbates ielas eksperimentu pirms pāris gadiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.