Konstantīns Kuzikovs un Māris Naglis
Konstantīns Kuzikovs un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Klausies un skaties! Par ziņu portālu nākotnes biznesa modeli. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Pārbaudām? Pasaulē īsākais IQ tests sastāv tikai no trīs jautājumiem, taču 80% cilvēku tajā izgāžas
“Solījāt taču līdz uzvarai? Tramps piezvanīja?” Iedzīvotāja neizpratnē par Ukrainas karogu pazušanu Rīgas sabiedriskajā transportā
Veselam
Kas notiek ar jūsu organismu, ja pārstājat nodarboties ar seksu?
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē lielā saruna ar DELFI valdes priekšsēdētāju Konstantīnu Kuzikovu, atklāti par situāciju ziņu portālos un DELFI nākotni jaunajā biznesa modelī.

Uzzināsim, vai 20M kopējais tirgus un straujš pieaugums no 2,5M uz 4M eiro ir arguments nemainīgai stratēģijai. Sapratīsim vai fokuss tiks likts uz reklāmu vai maksas saturu, un ja tā – cik abonementi būs nepieciešami un kas sagaida reklāmdevējus? Vai tā būs pareizā stratēģija ilgtspējīgam modelim?

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.