Foto – Ivars Bušmanis

Ķirsons plāno agresīvu tirgus iekarošanu 0

Tuvākajos piecos gados ēdināšanas kompānija AS “Lido” plāno agresīvi izvērsties tirgū, paplašinot uzņēmuma tīklu un realizējot vairākus vērienīgus projektus, biznesa portālam “Nozare.lv” sacīja uzņēmuma īpašnieks Gunārs Ķirsons.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
RAKSTA REDAKTORS
4 biežākās kļūdas, kāpēc topošie šoferi “izkrīt” CSDD braukšanas eksāmenā. Tās der atcerēties arī pieredzējušiem šoferiem
Lasīt citas ziņas

“Kopumā apgrozījums visā firmā aug, un esam izveidojuši labu komandu, tuvākajos gados agresīvi iekarosim tirgu. Jau tuvākajā laikā tiks sākti jauni projekti, par kuriem pagaidām sīkāk atturēšos stāstīt, bet tie sekmēs “Lido” paplašināšanos. Plānojam, ka nākamajos piecos gados kļūsim par ēdināšanas tirgus līderi Latvijā,” sacīja Ķirsons.

Viņš arī norādīja, ka turpmāk darbosies tikai ēdināšanas biznesā. “Iepriekšējo gadu kļūdas, pievēršoties citiem biznesiem, vairs neatkārtošu,” sacīja Ķirsons.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt jautāts par “Lido” provizoriskajiem pagājušā gada finanšu rādītājiem, Ķirsons atturējās tos nosaukt, tomēr norādīja, ka apgrozījums būs daudz cerīgāks, nekā iepriekš prognozēts.

“Aprēķini vēl nav pabeigti, bet skaidrs, ka salīdzinājumā ar 2012.gadu esam palielinājuši apgrozījumu par apmēram 11%. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu krīzes laiku, šis ir ļoti labs rādītājs un apliecina uzņēmuma pareizo “kursu” veselīgas ēdināšanas kustības virzienā,” sacīja Ķirsons.

Kā ziņots, jaunajā bistro, kas vakar tika atklāts tirdzniecības centrā “Domina Shopping”, “Lido” ieguldījusi apmēram 900 000 eiro, prognozējot ap 10 00 eiro apgrozījumu ik dienu.

Kā liecina “Firmas.lv” informācija, “Lido” 2012.gadā strādāja ar 27,01 miljona eiro apgrozījumu, kas ir 5% palielinājums salīdzinājumā ar 25,61 miljona eiro apgrozījumu 2011.gadā. “Lido” peļņa samazinājusies vairāk nekā trīsarpus reizes – no 1,3 miljoniem eiro 2011.gadā līdz 344 310 eiro 2012.gadā.

Patlaban “Lido” tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens “Lido” bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.

Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 14,11 miljoni eiro (9,92 miljoni latu). “Lido” vienīgais īpašnieks ir Ķirsons.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.