Publicitātes foto

Kas mums no visspožākās skatuves? Ženēvas auto izstādes apskats 0

Vēl dažas dienas Ženēvā atvērts kompaktākais un laikam jau tieši tādēļ visspilgtākais no 2015. gada starptautiskajiem autosaloniem. Kas no tur prezentētajiem jaunumiem varētu visvairāk interesēt mūs?

Reklāma
Reklāma

“Renault Kadjar”

RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
Lasīt citas ziņas

Protams, krosoveri (jeb mazie un vidējie apvidus auto, kā tie tiek saukti mūsu Auto asociācijas klasifikatorā). Tie nu jau vairākus gadus ir Latvijā populārākā jaunu auto grupa. Un tā – ja ceram uz kaut ko tikpat labu kā “Nissan Qashqai”, bet mazliet citādu, “ne tādu kā visiem”, jāskatās uz “Renault Kadjar”. Tehniski – dabūsiet tā paša “Qashqai” tuvu radinieku. Krietni atšķirīgu, tomēr, iespējams, mazliet lētāku. Vārds atkal tāds savāds? Nekas, pieradīsim, adaptēsim. Kā pie “kas kaiš” pieradām. “Kadjar” esot veidots no “Quad” par godu “kvatro” jeb pilnpiedziņai (tā gan šeit tāpat kā nu jau ne tikai “Nissan”, bet pat “Jeep” “staļļos” ir opcija), un franču “Jallir”, kas simbolizējot stiprību, stingrību, izturību. Tehnika (dzinēji, transmisija utt.) tātad no “Nissan”. Franču šarmam – savdabīgi “sejas vaibsti”. Iespējams panorāmas jumts. Vismodernākā “R-link” multimediju sistēma. Kas vēl? Skaists, interesants, kā jau teicu – gaidīsim cenu.

“Honda HR-V”

Tas pats segments. Vēl intriģējošāks izskats. Par zemu cenu nesapņosim – “Honda” diemžēl nemēdz lētas būt. Bet pievelk ar visai augstu – “gandrīz premium” prestižu un izcilas tehniskas kvalitātes un izturības imidžu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Par galveno konkurentu “HR-V” autori sauc “Nissan Juke”. Un sola ko praktiskāku, ērtāku, ietilpīgāku, pirmkārt pateicoties jau mazajā “Jazz” izmēģinātajiem “maģiskajiem” aizmugures sēdekļiem, kas regulējami visos virzienos, salokāmi, veidojot līdzenu, veselu kubikmetru ietilpinošu kravas (vai guļamo) zonu.

Dzinēju izvēle pagaidām neliela – 1,5 litru benzīna (130 ZS) vai 1,6 l dīzelis (120 ZS). Kārbas – sešu pakāpju manuālā vai “CVT” automāts (gluži kā “Nissan” un “Renault”).


LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.