Karstumā Rīgā kūst ne tikai saldējums, bet arī ielas – to segums līp pie riepām. Kurš atbildīgs? 55
“Vai @RigasDome / @Sat_Min ir uzraudzības mehānismi izejmateriāliem ielu remontam? Konkrētās bildes uzņemtas, veicot attālumu no Ikea līdz Teikas vidusskolai pa Biķernieku ielu 20.maijā pie 29 grādiem. Laikam neesam gatavi ilgstošam karstumam,” šāds retorisks jautājums radiem vietnes “X” konta @RobertsMatulis lietotājam. Viņa fotofiksācijas raisa jautājumus par Rīgas ielu seguma kvalitāti un to spēju izturēt karstus laikapstākļus. Tad rodas attiecīgs jautājums, vai pilsētas vadība, veicot remontus, ar ko tādu bija rēķinājusies?
LA.lv sazinājās ar Rīgas domi. Ārtelpas un mobilitātes departaments skaidro, ka ziemas un pavasara periodā, kad laikapstākļi ir mainīgi, atkušņa periodam mijoties ar salu, pilsētas ielās, kurās ir novecojis asfalta segums, strauji veidojas bedres. Lai novērstu satiksmei bīstamas situācijas, minētajos laikapstākļos, avārijas bedres tiek likvidētas ar aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju. Šajā pavasarī bedru likvidācijai uzturētāji izmantoja gan aukstā asfalta, gan lietā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju.
Šobrīd, kad gaisa temperatūra strauji paaugstinās, saules staru ietekmē vietās, kurās bedru likvidācijai izmantots lietais asfalts, novērojamas situācijas, kad materiāls daudz straujāk kļūst mīkstāks. Līdz ar to transporta slodzes iedarbībā šajās vietās var veidoties lēzeni izspiedumi vai iespiedumi.
Departamentam šīs vietas ir zināmas, kā arī iedzīvotāji informāciju par tām var nodot, ziņojot Satiksmes vadības centram pa tālruni 8000 3600.
Vai @RigasDome / @Sat_Min ir uzraudzības mehānismi izejmateriāliem ielu remontam? Konkrētās bildes uzņemtas veicot attālumu no Ikea līdz Teikas vidusskolai pa Biķernieku ielu 20.maijā pie 29 grādiem. Laikam neesam gatavi ilgstošam karstumam. @ltvzinas @TV3zinas @DelfiLV @tv24_lv pic.twitter.com/KBRsh0NxGN
— Roberts Matulis (@RobertsMatulis) May 29, 2024