Karstā hečbeka versija 0
Jau vairāk nekā gadu nopērkamajam mazās klases hečbekam “Peugeot 208” tagad parādījusies sportiskā versija “GTi”.
Tā dēvēto karsto hečbeku klases automobilis tiek piedāvāts trīsdurvju virsbūves izpildījumā. Vizuāli no bāzes modeļa tas atšķiras ar lielākos riteņos apautām zemprofila riepām, mazliet agresīvākiem virsbūves apdares elementiem un dažām hromētām detaļām. Salonā pamanāmākie ir sportiskie sēdekļi un alumīnija uzlikas pedāļiem. Interjera apdarē ir arī citi sportiski akcentiņi, kas atdzīvina jau tāpat visnotaļ interesanto un kvalitatīvi nostrādāto “Peugeot 208” salonu.
Mazā stūre un izskatīgais instrumentu panelis vadītāju noskaņo žiperīgai braukšanai, bet centrālo vietu priekšējā panelī ieņem lielais uz priekšu izbīdītais multimediju sistēmas ekrāns. Kopumā gan jāteic, ka dizaina ziņā šī sportiskā versija nav īpaši uzkrītoša. Tiesa, šis diskrētums tiek uzskatīts par visu karsto hečbeku raksturīgo iezīmi. Kā mēdz teikt – vilks jēra ādā.
Taču pats galvenais, ar ko izceļas “208 GTi”, protams, ir dzinējs. 1,6 litru 200 zirgspēku benzīna turbomotors mašīnai ļauj ātrumu 100 km/h sasniegt 6,8 sekundēs. Nelielajam automobilim 200 zirgspēku ir visnotaļ pieklājīgs rādītājs, bet braucēju sajūtas vēl asākas padara sportiskā izplūdes sistēmas skaņa. Gaita ir visai stingra, taču bez pārmērībām. Pat pa mūsu ceļu negludumiem var braukt gana cienīgi. Auto aprīkots ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
“Peugeot 208 GTi” cena ir 23 893 eiro, kas šo nelielo auto mūsu apstākļos padara par tipisku nišas produktu. Katram tā īpašniekam nodrošināta oriģinalitāte, ko gan pamanīs un novērtēs vienīgi drēbes pazinēji.