Karikatūras

Spiediens uz televīziju

Autors: Ēriks Ošs

“Pret Latvijas Televīziju (LTV) sākta apjomīga, intensīva “melnā PR” kampaņa, tādējādi apzināti un mērķtiecīgi tiekot ietekmēti Ziņu dienesta un citu raidījumu satura veidotāji.” Tā savā izplatītajā paziņojumā raksta LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte. Viņš apgalvo, ka apzināti un mērķtiecīgi tiekot “sists” pa LTV būtiskākajiem veikumiem – Ziņu dienestu un citiem spēcīgajiem satura veidotājiem. LTV gan nerunā pārāk konkrēti, kas un kā izdara spiedienu, tikai piemin atsevišķus ziņu portālus un žurnālistus, kuri rakstījuši un interesējušies par LTV.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Mēs esam uz ļoti slidenas takas!” Vai sociālie mediji apdraud mūsu izpratni par realitāti?
“Kara varoņi” pēc atgriešanās no frontes liek plēst matus no galvas Krievijas Iekšlietu ministrijai – smagu noziegumu skaits kāpj debesīs
Miljardieri, pasaules līderi un slavenības: kuri saņēmuši uzaicinājumu piedalīties Donalda Trampa inaugurācijā?
Kokteilis
“Ir naivi cerēt, ka lielākā daļa cilvēku sapratīs” – Herberta Cukura mazmazdēls oficiāli atzīts par sievieti