Karikatūras

Spiediens uz televīziju

Autors: Ēriks Ošs

“Pret Latvijas Televīziju (LTV) sākta apjomīga, intensīva “melnā PR” kampaņa, tādējādi apzināti un mērķtiecīgi tiekot ietekmēti Ziņu dienesta un citu raidījumu satura veidotāji.” Tā savā izplatītajā paziņojumā raksta LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte. Viņš apgalvo, ka apzināti un mērķtiecīgi tiekot “sists” pa LTV būtiskākajiem veikumiem – Ziņu dienestu un citiem spēcīgajiem satura veidotājiem. LTV gan nerunā pārāk konkrēti, kas un kā izdara spiedienu, tikai piemin atsevišķus ziņu portālus un žurnālistus, kuri rakstījuši un interesējušies par LTV.

Reklāma
Reklāma
“Sazvērestība pret Putinu var kļūt reāla.” Atklāj nosacījumu, kad Krievijā strauji var pieaugt apvērsuma iespējamība 
TESTS. Vai spēsi atminēt dzīvnieku nosaukumus, kas paslēpušies 10 latviešu slavenību uzvārdos?
TV24
Slaidiņš: Vai tik’ Baidens ar Trampu kopā nepieņēma lēmumu ļaut Ukrainai izmantot “ATACMS” raķetes?
Ja ceļu satiksmes negadījumā cieš transportlīdzekļa pasažieris, vai viņa medicīnas izdevumus sedz OCTA?