Karikatūras

Spiediens uz televīziju

Autors: Ēriks Ošs

“Pret Latvijas Televīziju (LTV) sākta apjomīga, intensīva “melnā PR” kampaņa, tādējādi apzināti un mērķtiecīgi tiekot ietekmēti Ziņu dienesta un citu raidījumu satura veidotāji.” Tā savā izplatītajā paziņojumā raksta LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte. Viņš apgalvo, ka apzināti un mērķtiecīgi tiekot “sists” pa LTV būtiskākajiem veikumiem – Ziņu dienestu un citiem spēcīgajiem satura veidotājiem. LTV gan nerunā pārāk konkrēti, kas un kā izdara spiedienu, tikai piemin atsevišķus ziņu portālus un žurnālistus, kuri rakstījuši un interesējušies par LTV.

Reklāma
Reklāma
Veselam
“Sakiet, ko gribat, bet dzīvsudrabs rullē! Kā nepārdod?! Cena: Māja Mārupē!” Kāda ir tava pieredze ar mūsdienu termometriem?
TV24
Šneps: “Šis brīnumlīdzeklis neizglābs mūsu nāciju. Jā, varbūt cilvēks būs slaidāks, bet viņam ir arī jākustas”
“Swedbank” izplata brīdinājumu klientiem: “Liela daļa iedzīvotāju ar viltus ziņu saskaras šodien!”
Veselam
Gaļas duelis uz šķīvja. Kas veselīgāks – vista vai tītars? Dietologi nosauc labāko
Bojāgājušo skaits Mjanmas zemestrīcē pārsniedz 3500
Veselam
Kādas pazīmes liecina par saslimšanu ar ar zarnu nūjiņas E. coli infekciju? Skaidro infektoloģe
Receptes
Plīts nav vajadzīga! Vairākas receptes ar izcili gardo itāļu desertu tiramisu
Kokteilis
Tas ir noticis! Venta pacietība atmaksājas, viņš beidzot tiek Magones apskāvienos
Pasaule smej: Tramps savus muitas tarifus piemērojis pat salām, kurās dzīvo tikai pingvīni un jūras lauvas
Dārzs
Skaists zaļš zāliens nerodas pats no sevis: padomi tā ierīkošanā