Karikatūras

Spiediens uz televīziju

Autors: Ēriks Ošs

“Pret Latvijas Televīziju (LTV) sākta apjomīga, intensīva “melnā PR” kampaņa, tādējādi apzināti un mērķtiecīgi tiekot ietekmēti Ziņu dienesta un citu raidījumu satura veidotāji.” Tā savā izplatītajā paziņojumā raksta LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte. Viņš apgalvo, ka apzināti un mērķtiecīgi tiekot “sists” pa LTV būtiskākajiem veikumiem – Ziņu dienestu un citiem spēcīgajiem satura veidotājiem. LTV gan nerunā pārāk konkrēti, kas un kā izdara spiedienu, tikai piemin atsevišķus ziņu portālus un žurnālistus, kuri rakstījuši un interesējušies par LTV.

Reklāma
Reklāma
9 minūtēs, pirmajā dienā, 24 stundās… Vai Tramps ir izpildījis savus pirmajās dienās dotos solījumus?
TESTS. Labā vai kreisā? Noskaidro, kura smadzeņu puslode aktīvāk vada tavu prātu
Meitenīte, kuru meklēja policija, sveika un vesela atrodas drošībā savā dzīvesvietā
Pāvesta stāvoklis pēc vairāk nekā nedēļas slimnīcā joprojām kritisks