Karikatūras

Savienoto trauku princips

Šonedēļ notika Ministru kabineta komitejas sēde, kurā sprieda par Veselības ministrijas ierosinājumu aizliegt alus un vīna reklāmu televīzijā un radio laikā no plkst. 6 līdz 22. Uz sēdi bija ieradies plašs alkoholisko dzērienu nozares pārstāvju loks, kā arī sporta federāciju un raidsabiedrību pārstāvji, kuri pauda noraidošu attieksmi pret ministrijas iecerētajiem grozījumiem. Ražotāji teica, ka tas nemazināšot alkohola lietošanu jauniešu vidū, bet tikai radīšot vēl lielākus zaudējumus, piemēram, alus ražošanas nozarei. Bet televīzijas nozares pārstāvji nāca klajā ar paziņojumu, ka alkohola reklāmas ierobežojumi TV nozarei gadā radītu zaudējumus miljona eiro apmērā.

Reklāma
Reklāma
JV izglītības ministra amatam virzīs Cēsu novada mēru Rozenbergu
Tuvojas gada ienākumu deklarāciju iesniegšana. VID vērš uzmanību uz lietām, ko cilvēki deklarācijās norāda nepamatoti
FOTO. Sākas ceturtais smagā kara gads Ukrainai – globāla neziņa, kāda būs pasaules tālākā virzība
TESTS. Labā vai kreisā? Noskaidro, kura smadzeņu puslode aktīvāk vada tavu prātu