Karikatūras

Savienoto trauku princips

Šonedēļ notika Ministru kabineta komitejas sēde, kurā sprieda par Veselības ministrijas ierosinājumu aizliegt alus un vīna reklāmu televīzijā un radio laikā no plkst. 6 līdz 22. Uz sēdi bija ieradies plašs alkoholisko dzērienu nozares pārstāvju loks, kā arī sporta federāciju un raidsabiedrību pārstāvji, kuri pauda noraidošu attieksmi pret ministrijas iecerētajiem grozījumiem. Ražotāji teica, ka tas nemazināšot alkohola lietošanu jauniešu vidū, bet tikai radīšot vēl lielākus zaudējumus, piemēram, alus ražošanas nozarei. Bet televīzijas nozares pārstāvji nāca klajā ar paziņojumu, ka alkohola reklāmas ierobežojumi TV nozarei gadā radītu zaudējumus miljona eiro apmērā.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc pirmdien dronus virs lidostas radari “nepamanīja”? Tobrīd lidojumā uz Helsinkiem atradies arī mūsu valsts prezidents…
Krievijā strauji aug pieprasījums pēc kādas preces – pērn pārdoti vairāk nekā 16 miljoni iepakojumu
Kokteilis
“Esmu mazliet šokā” – Jāņa Timmas draugs publicē saraksti, kas, viņaprāt, apstiprina faktu, ka viņam kāds “palīdzējis” aiziet no dzīves
Kokteilis
VIDEO. Gints Zilbalodis pamatīgi pārsteidz sekotājus, iepazīstinot ar īsto “Straumes” kaķi