Karikatūras

Sarauj, Pēteri!

Ārstu biedrība stingri paliks pie uzskata, ka laika posmā līdz plkst. 24 saldināto dzērienu un saldo produktu reklāmas raidīt nedrīkst. “Ja “Coca-Cola” vēlas reklamēties, lai dara to naktī plkst. 2,” izteicies Ārstu biedrības vadītājs Pēteris Apinis. Savukārt reklāmas speciālisti uzskata, ka tas viņiem radītu lielus zaudējumus.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. “Es ēdu tējas maisiņus!” Sieviete atklāj, kā nonākusi pie dīvainās atkarības
Mājas
Ietaupīsi naudu un pasargāsi sevi: 4 ierīces, kuras ieteicams pēc lietošanas atvienot no rozetes
Eksperts: “Tramps Putinam ir izmetis glābšanas riņķi. Izsludinātais Lieldienu pamiers ir diplomātisks slazds”
Veselam
“Mums būs arī lielais uzdevums…” Liene Cipule skaidro, kā X stundā tiks organizēts NMPD darbs?
TESTS. Olu IQ tests – tikai paši gudrākie tiks līdz pēdējam jautājumam nekļūdoties
Kāpēc auto nekad nevajadzētu mazgāt saulainā dienā? Eksperti skaidro, kādu kaitējumu tas var nodarīt tavam spēkratam
TV24
Eksperts par lēni braucošajiem autovadītājiem: “Ir jāpieņem, ka cilvēks varbūt nejūtas droši”
FOTO. Brīvdabas muzejā ar dažādām aktivitātēm svin Lieldienas
Pavasaris mūs apmuļķoja? Sinoptiķi brīdina, ka nākamnedēļ atgriezīsies vēsums
Kā globālās tendences ietekmēs pārtikas cenas Latvijā? Ekonomisti skaidro, cik ilgi saglabāsies cenu pieaugums