Karikatūras

Gatis Šļūka. Zīmolvedība Latvijā

Dzelzceļa pasažieru pārvadātājs AS “Pasažieru vilciens” šogad maijā Patentu valdē reģistrējis preču zīmes “Vivi Latvija” un “Vivi”. “Pasažieru vilciena” pārstāvji informē, ka jaunu ritošo sastāvu pasažieri varēs sākt izmantot 2022. gadā, un līdz ar šo vilcienu saņemšanu būtiski mainīšoties “Pasažieru vilciena” sniegtais pakalpojums un identitāte. Elektrovilcienu interjera un eksterjera dizaina izstrāde, jauna zīmola izstrāde, vizuālās atpazīstamības vadlīniju jeb stila grāmatas izstrādes izmaksas esot 34 100 eiro, bet vizuālās identitātes ieviešanas komunikācijas stratēģijas izstrādes izmaksas – 7850 eiro. “Lēmums par pārzīmološanu pieņemts, jo tas ilustrēs pārmaiņas, uz kurām jau šobrīd ir ceļā “Pasažieru vilciens”, kā arī to jauno pakalpojumu kvalitāti, kuru piedāvāsim iedzīvotājiem turpmākajos gados,” pauž uzņēmums.

Reklāma
Reklāma
Kārlis Streips: “Ārprāts. Vienkārši ārprāts. Citu vārdu es nespēju atrast”
“Cēsu alus” ilggadējā vadītāja Sietiņsone atstāj amatu, gaidāma tiesvedība par braukšanu dzērumā 10
Biatlona skandāls turpinās – Bendika, komentējot konfliktu, atklāj pārsteidzošas detaļas par Rastorgujevu… 29
Lasīt citas ziņas

Sociālajos tīklos ļaudis gan kaismīgi ironizē par izvēlēto jauno nosaukumu “Vivi”.

Atbrīvo no eksāmeniem depresijas dēļ. Vai psihiatru izziņas kļuvušas par instrumentu skolu reitingu spodrināšanai?
“Ja Latvijā ir uztraukums, neesiet vienīgie! Mēs šeit esam tādā pašā stāvoklī” – Latvijas goda konsuls Vermontā dalās ar sajūtām, kādas šobrīd valda ASV
“Tas ir nopietni?” Deputāts Kulbergs neapmierināts, kam uzticēts uz laiku pildīt satiksmes ministra pienākumus
TESTS. Vai zini, kas izaugs no šīm sēklām vai sīpoliem? Tests prasmīgākajiem “zaļo pirkstiņu” īpašniekiem