Karikatūras

Gatis Šļūka. Zīmolvedība Latvijā

Dzelzceļa pasažieru pārvadātājs AS “Pasažieru vilciens” šogad maijā Patentu valdē reģistrējis preču zīmes “Vivi Latvija” un “Vivi”. “Pasažieru vilciena” pārstāvji informē, ka jaunu ritošo sastāvu pasažieri varēs sākt izmantot 2022. gadā, un līdz ar šo vilcienu saņemšanu būtiski mainīšoties “Pasažieru vilciena” sniegtais pakalpojums un identitāte. Elektrovilcienu interjera un eksterjera dizaina izstrāde, jauna zīmola izstrāde, vizuālās atpazīstamības vadlīniju jeb stila grāmatas izstrādes izmaksas esot 34 100 eiro, bet vizuālās identitātes ieviešanas komunikācijas stratēģijas izstrādes izmaksas – 7850 eiro. “Lēmums par pārzīmološanu pieņemts, jo tas ilustrēs pārmaiņas, uz kurām jau šobrīd ir ceļā “Pasažieru vilciens”, kā arī to jauno pakalpojumu kvalitāti, kuru piedāvāsim iedzīvotājiem turpmākajos gados,” pauž uzņēmums.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
“Nebūs naudas, nebūs mūsu auto!” Latvieši, atsaucoties uz sludinājumu, apmaina automašīnas ar krāpniekiem… 64
Lasīt citas ziņas

Sociālajos tīklos ļaudis gan kaismīgi ironizē par izvēlēto jauno nosaukumu “Vivi”.

“Spēlmaņu nakts” balvas sadalītas! Par gada aktieriem atzīti Māra Mennika un Kaspars Znotiņš
TV24
“Augstākā izglītība ir ļoti dārga, un ne visi jaunieši to var atļauties,” Klementjevs piedāvā ilgtermiņa risinājumu
TV24
“Tas būtu tāpat, kā zilonim ar zirni pa pakaļu iešaut!” Slaidiņš analizē ukraiņu triecienu krieviem
Kokteilis
Ir vērts “nošpikot”! 10 lietas, ko bērni zina, bet pieaugušie ir aizmirsuši