Karikatūras

Gatis Šļūka. Zīmolvedība Latvijā

Dzelzceļa pasažieru pārvadātājs AS “Pasažieru vilciens” šogad maijā Patentu valdē reģistrējis preču zīmes “Vivi Latvija” un “Vivi”. “Pasažieru vilciena” pārstāvji informē, ka jaunu ritošo sastāvu pasažieri varēs sākt izmantot 2022. gadā, un līdz ar šo vilcienu saņemšanu būtiski mainīšoties “Pasažieru vilciena” sniegtais pakalpojums un identitāte. Elektrovilcienu interjera un eksterjera dizaina izstrāde, jauna zīmola izstrāde, vizuālās atpazīstamības vadlīniju jeb stila grāmatas izstrādes izmaksas esot 34 100 eiro, bet vizuālās identitātes ieviešanas komunikācijas stratēģijas izstrādes izmaksas – 7850 eiro. “Lēmums par pārzīmološanu pieņemts, jo tas ilustrēs pārmaiņas, uz kurām jau šobrīd ir ceļā “Pasažieru vilciens”, kā arī to jauno pakalpojumu kvalitāti, kuru piedāvāsim iedzīvotājiem turpmākajos gados,” pauž uzņēmums.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Slinks vīrietis ir nopietna problēma ģimenē… 5 slinkākās zodiaka zīmes vīriešu vidū
Krievi nobijušies: izskanējis aicinājums visiem gatavoties pilnīgai mobilizācijai, lai “stātos pretī Rietumiem” 73
Kokteilis
“Viņa lūdza izgriezt tās ainas…” Meliem īsas kājas! Klajā nācis vēl viens Annas Sedokovas rūpīgi glabātais noslēpums
Lasīt citas ziņas

Sociālajos tīklos ļaudis gan kaismīgi ironizē par izvēlēto jauno nosaukumu “Vivi”.

“Mēs darīsim visu iespējamo, lai jūs glābtu!” Sludinājums, kas šokē – par 3000 eiro var nopirkt brīvību no militārā dienesta
Krievijas diktators dažas stundas pirms inaugurācijas nosūtīja Trampam apsveikumu. Viņam bija svarīgi pateikt vienu lietu…
TV24
Vai Latvijā varētu būt jāmaksā “Netflix” nodoklis? Kultūras ministre komentē, kā straumēšanas gigants var palīdzēt vietējai kino industrijai
Slepkavība un māju dedzināšana: Grīziņkalna dedzinātājam piespriež 14 gadus cietumā