Karikatūras
Iekšlietu ministrs Kristaps Eklons intervijā “TV3” teicis, ka izbūvē, gatavojoties uzstādīt žogu uz Latvijas austrumu robežas vēl nenoslēgtajiem posmiem, būvnieki saskaroties ar dabas mestiem tehniskiem izaicinājumiem. Patlaban noritot aktīvi robežas joslas izzāģēšanas un zemes sagatavošanas darbi, tomēr, lai arī “uz papīra” viss esot saplānots, reālajā dzīvē būvnieki saskaroties ar problēmām – smagā tehnika grimstot un darbi nespējot virzīties uz priekšu tik operatīvi, kā gribētos.
Augusta sākumā VAS “Valsts nekustamie īpašumi” valdes priekšsēdētājs Renārs Griškevičs informēja, ka uz Latvijas–Baltkrievijas ārējās sauszemes robežas norit aktīvi zemes sagatavošanas darbi 16 kilometru garumā, lai veiktu zemes planēšanu 12 metrus platā joslā robežas infrastruktūras un pastāvīgā žoga izbūvei. Projektā paredzēts izbūvēt valsts robežas joslu 173 kilometru garumā. Pirmās kārtas piecos posmos 45 kilometru garumā šomēnes tiek sākti zemes sagatavošanas darbi, demontāžas darbi – celmu laušana un frēzēšana, caurteku, ierakumu un uzbērumu izbūve, zemes planēšana utt. Katrā no posmiem ir neatmežotas platības, attiecīgi kavējot iespējamo darbu izpildi.