Karikatūras

Gatis Šļūka. Tie nagi te nekam neder!

TV3 raidījums “Nekā personīga” vēsta, ka atsevišķi žurnālisti un reklāmas speciālisti šaubās par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) spēju iegūt precīzu informāciju par partiju tēriņiem sociālajos tīklos. Reklamēšanos avīzēs, žurnālos, ielās, uz autobusiem un tramvajiem partiju tēriņu uzraugam KNAB ir iespējams izkontrolēt salīdzinoši vienkārši, bet interneta reklāmu uzskaite ir krietni sarežģītāka. Daudzas partijas reklamējas “Facebook”, “YouTube”, taču retajam ir pieejama informācija, cik tur izmaksā konkrēto reklāmu izvietošana, šo tīklu uzturētāji neesot sevišķi pretimnākoši Latvijas iestādēm, līdz ar to grūti aprēķināt patiesos partiju tēriņus internetā.

Reklāma
Reklāma
Maskava draud atriebties par atļauju uzbrukumiem Krievijas teritorijā. Kam gatavoties? Ieskicēti vairāki scenāriji
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
TV24
Lasītāja vaicā: “Vai remontēs VEF Gaisa tiltu? Kā pārbraucu pāri, tā pārmetu krustu”
Mantojuma noslēpums: kādā neizmantotā muižā Somijā nejauši atrasts 160 gadus sens testaments