Karikatūras

Gatis Šļūka. Tie nagi te nekam neder!

TV3 raidījums “Nekā personīga” vēsta, ka atsevišķi žurnālisti un reklāmas speciālisti šaubās par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) spēju iegūt precīzu informāciju par partiju tēriņiem sociālajos tīklos. Reklamēšanos avīzēs, žurnālos, ielās, uz autobusiem un tramvajiem partiju tēriņu uzraugam KNAB ir iespējams izkontrolēt salīdzinoši vienkārši, bet interneta reklāmu uzskaite ir krietni sarežģītāka. Daudzas partijas reklamējas “Facebook”, “YouTube”, taču retajam ir pieejama informācija, cik tur izmaksā konkrēto reklāmu izvietošana, šo tīklu uzturētāji neesot sevišķi pretimnākoši Latvijas iestādēm, līdz ar to grūti aprēķināt patiesos partiju tēriņus internetā.

Reklāma
Reklāma
Kremlis ir tuvu faktiskai Baltkrievijas aneksijai: analītiķi brīdina par draudiem NATO drošībai
Viedoklis
Anita Daukšte: Jauna ēra ar haosa ģēniju priekšgalā sola skarbas pārmaiņas
Zelenskis par kara izbeigšanu: “Lai pat visi pasaules sabiedrotie apvienojas, mēs vienalga neatzīsim okupētās teritorijas”
Kokteilis
VIDEO. “Izdomāju atbraukt negaidot…” Magones bijušais mīļotais pārmeklējis istabas un skapjus, vai tajos neslēpjas konkurenti