Karikatūras
Pēdējā laikā interneta sociālajos tīklos vairāk nekā parasti parādās sūdzības no aviokompānijas “Air Baltic” pasažieriem, kuriem vietu trūkuma dēļ atteikta iekāpšana. “Air Baltic” nenoliedz, ka tāda pieeja, kad pārdots vairāk biļešu, nekā ir sēdvietu lidmašīnā (tā sauktais “overbooking”), tiek īstenota, taču norāda, ka līdzīgi rīkojoties arī citas aviokompānijas un tā ir šajā nozarē izplatīta prakse, jo “sniedz iespēju lidsabiedrībām garantēt izdevīgākus piedāvājumus saviem klientiem un piedāvāt vairāk biļešu par zemākām cenām”. Tiem, kam atteikts lidojums, neērtības vēlāk tiekot kompensētas. Tomēr, kā liecina ieraksti soctīklos, daudzi cilvēki tomēr ar visu saņemto kompensāciju paliek neapmierināti, ka viņiem ticis liegts pakalpojums, kas laikus nopirkts.