Karikatūras

Gatis Šļūka. Tad redz kā notiek, kad ierodas visi pasažieri…

Pēdējā laikā interneta sociālajos tīklos vairāk nekā parasti parādās sūdzības no aviokompānijas “Air Baltic” pasažieriem, kuriem vietu trūkuma dēļ atteikta iekāpšana. “Air Baltic” nenoliedz, ka tāda pieeja, kad pārdots vairāk biļešu, nekā ir sēdvietu lidmašīnā (tā sauktais “overbooking”), tiek īstenota, taču norāda, ka līdzīgi rīkojoties arī citas aviokompānijas un tā ir šajā nozarē izplatīta prakse, jo “sniedz iespēju lidsabiedrībām garantēt izdevīgākus piedāvājumus saviem klientiem un piedāvāt vairāk biļešu par zemākām cenām”. Tiem, kam atteikts lidojums, neērtības vēlāk tiekot kompensētas. Tomēr, kā liecina ieraksti soctīklos, daudzi cilvēki tomēr ar visu saņemto kompensāciju paliek neapmierināti, ka viņiem ticis liegts pakalpojums, kas laikus nopirkts.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc pirmdien dronus virs lidostas radari “nepamanīja”? Tobrīd lidojumā uz Helsinkiem atradies arī mūsu valsts prezidents…
Jānis Garisons: “Uzskatu, ka pretkājnieku mīnu lietošana ir kritiska, un robežas nocietināšana jāsāk jau tagad”
“Kara varoņi” pēc atgriešanās no frontes liek plēst matus no galvas Krievijas Iekšlietu ministrijai – smagu noziegumu skaits kāpj debesīs
Kokteilis
“Maksā 800 eiro stundā!” Aktieris Egils Melbārdis brīdina kolēģus nepieņemt kārdinošu darba piedāvājumu