Karikatūras

Gatis Šļūka. Tad redz kā notiek, kad ierodas visi pasažieri…

Pēdējā laikā interneta sociālajos tīklos vairāk nekā parasti parādās sūdzības no aviokompānijas “Air Baltic” pasažieriem, kuriem vietu trūkuma dēļ atteikta iekāpšana. “Air Baltic” nenoliedz, ka tāda pieeja, kad pārdots vairāk biļešu, nekā ir sēdvietu lidmašīnā (tā sauktais “overbooking”), tiek īstenota, taču norāda, ka līdzīgi rīkojoties arī citas aviokompānijas un tā ir šajā nozarē izplatīta prakse, jo “sniedz iespēju lidsabiedrībām garantēt izdevīgākus piedāvājumus saviem klientiem un piedāvāt vairāk biļešu par zemākām cenām”. Tiem, kam atteikts lidojums, neērtības vēlāk tiekot kompensētas. Tomēr, kā liecina ieraksti soctīklos, daudzi cilvēki tomēr ar visu saņemto kompensāciju paliek neapmierināti, ka viņiem ticis liegts pakalpojums, kas laikus nopirkts.

Reklāma
Reklāma
FOTO. Sākas ceturtais smagā kara gads Ukrainai – globāla neziņa, kāda būs pasaules tālākā virzība
Tuvojas gada ienākumu deklarāciju iesniegšana. VID vērš uzmanību uz lietām, ko cilvēki deklarācijās norāda nepamatoti
Viedoklis
Pēteris Apinis: Krievijas karš pret Ukrainu būtiski ietekmē arī vides veselību
TESTS. Labā vai kreisā? Noskaidro, kura smadzeņu puslode aktīvāk vada tavu prātu