Karikatūras

Gatis Šļūka. Tad redz kā notiek, kad ierodas visi pasažieri…

Pēdējā laikā interneta sociālajos tīklos vairāk nekā parasti parādās sūdzības no aviokompānijas “Air Baltic” pasažieriem, kuriem vietu trūkuma dēļ atteikta iekāpšana. “Air Baltic” nenoliedz, ka tāda pieeja, kad pārdots vairāk biļešu, nekā ir sēdvietu lidmašīnā (tā sauktais “overbooking”), tiek īstenota, taču norāda, ka līdzīgi rīkojoties arī citas aviokompānijas un tā ir šajā nozarē izplatīta prakse, jo “sniedz iespēju lidsabiedrībām garantēt izdevīgākus piedāvājumus saviem klientiem un piedāvāt vairāk biļešu par zemākām cenām”. Tiem, kam atteikts lidojums, neērtības vēlāk tiekot kompensētas. Tomēr, kā liecina ieraksti soctīklos, daudzi cilvēki tomēr ar visu saņemto kompensāciju paliek neapmierināti, ka viņiem ticis liegts pakalpojums, kas laikus nopirkts.

Reklāma
Reklāma
Kam pieder “Putina pils”? Nopludinātie dati atklāj tās patieso īpašnieku
“Krievu diskriminācija un nacisma slavināšana!” Zaharova atklāj, ka Krievija gatava Latviju “saukt pie atbildības”
TV24
“Ielādē aplikāciju televizorā, guli dīvānā un skaties Krievijas propagandu visu cauru diennakti.” Lasītāja vaicā, kāpēc tas joprojām ir atļauts
TESTS. Kā tu domā – kā vīrietis vai sieviete?