Karikatūras

Gatis Šļūka. Spgulīt, spogulīt, saki man tā!

Trīs nedēļas pirms Saeimas vēlēšanām partijas priekšvēlēšanu aģitācijai bija iztērējušas 1 638 393 eiro, bet tēriņu ziņā līdere joprojām ir partija “Saskaņa”, aģentūra LETA noskaidrojusi Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā. Līdz 14. septembrim partija “Saskaņa” deklarējusi 461 873 eiro lielas aģitācijas pasākumu līgumsaistības. Partijas savas reklāmas pārsvarā izvieto vidē, sociālajos tīklos, radio un presē. Partija “Saskaņa” gandrīz visos savas reklāmas plakātos rāda arī Rīgas domes priekšsēdētāju Nilu Ušakovu, kurš pats uz 13. Saeimu nemaz nekandidē.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Kad dibināja Latvijas valsti, Dānija visos rādītājos bija vienā līmenī ar Latviju,” Streičs velta skarbus valstsvīriem
FOTO, VIDEO. Vētras sekas: metāla konstrukcija uzkritusi tramvaja sliedēm Brīvības gatvē, vietām uzsnidzis sniegs
TV24
“Ir jāturpina cīnīties, savādāk nebūs labi…” Slaidiņš speciālintervijā no Kijivas uzsver, ka ukraiņi pārmet Rietumiem pārāk mazo atbalstu
Kokteilis
Savas vēlmes viņi vienmēr liks augstāk par citiem! 3 lielākie narcisi starp zodiaka zīmēm