Karikatūras

Gatis Šļūka. Spgulīt, spogulīt, saki man tā!

Trīs nedēļas pirms Saeimas vēlēšanām partijas priekšvēlēšanu aģitācijai bija iztērējušas 1 638 393 eiro, bet tēriņu ziņā līdere joprojām ir partija “Saskaņa”, aģentūra LETA noskaidrojusi Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā. Līdz 14. septembrim partija “Saskaņa” deklarējusi 461 873 eiro lielas aģitācijas pasākumu līgumsaistības. Partijas savas reklāmas pārsvarā izvieto vidē, sociālajos tīklos, radio un presē. Partija “Saskaņa” gandrīz visos savas reklāmas plakātos rāda arī Rīgas domes priekšsēdētāju Nilu Ušakovu, kurš pats uz 13. Saeimu nemaz nekandidē.

Reklāma
Reklāma
Kremlis ir tuvu faktiskai Baltkrievijas aneksijai: analītiķi brīdina par draudiem NATO drošībai
Viedoklis
Kārlis Streips: “Tipiski lielīgais Tramps ir tas, kas tur bija. Viņš neaizmirsa paņerkstēt par savām juridiskajām likstām…”
Zelenskis par kara izbeigšanu: “Lai pat visi pasaules sabiedrotie apvienojas, mēs vienalga neatzīsim okupētās teritorijas”
Kokteilis
VIDEO. “Izdomāju atbraukt negaidot…” Magones bijušais mīļotais pārmeklējis istabas un skapjus, vai tajos neslēpjas konkurenti