Karikatūras

Gatis Šļūka. Rīgā esmu bijis es…

Ķīnas pilsētā Ningbo šonedēļ notikušo biznesa forumu “Discover Latvia” ievadīja Latvijas un Ķīnas reklāmas video, vienā no tiem uzmundrinoši pozitīvā stilā tiek atainoti pirmie ķīniešu tūristi, kas dodas uz Centrālās un Austrumeiropas valstīm, ziņo “delfi.lv”. Ķīnas Nacionālās tūrisma administrācijas pārstāvis atzinis, ka Baltijas reģions Ķīnas tūristiem ir ļoti pievilcīgs un tiešais reiss starp Ķīnu un Latviju būtu svarīgs solis tūrisma veicināšanai. Ningbo noslēgta arī nodomu vienošanās ar Latvijas zivju konservu ražotāja “Gamma-A” pārstāvjiem par triju kravas konteineru piegādi 200 tūkstošu eiro vērtībā nākamā gada laikā. (Karikatūrā izmantota atsauce uz Hardija Lediņa un Jura Boiko dziesmu ar vārdiem: “Visi zin, ka Ķīna ir,/daži nezin, kur tā ir./Daži Ķīnā nokļūt grib,/ nezin, kā to izdarīt. Ķīnā esmu bijis es,/etiķkokus redzējis./Zinu, kas ir etiķis,/ pats to esmu garšojis.”)

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Dzimuši ģēniji: šīm zodiaka zīmēm ir augstākais IQ
Krievi “ietur līniju”; arī Putina Lieldienu pamiera laikā turpinās Ukrainas apšaudes
Trampa budžeta ēra bez zinātnes? 21 štatam vairs nav pieejami ļoti būtiski un aktuāli, iedzīvotājiem nepieciešami dati
Vai tu nodarbojies ar “tehnoignoranci”? Valodnieki ar šo vienojas apzīmēt daļu modernās sabiedrības
Krievijā plosās kartupeļu inflācija – tur tie ir dārgākie pasaulē. Cik simtus procentu kāpušas vairumtirdzniecības cenām?
Armijā dienošas sievietes valodnieki nesauks tomēr kareivēm. Kā sabiedrība vērtēs jauno piedāvājumu?
Mūžizglītības paradokss: kāpēc mācās tie, kam jau klājas labi, nevis tie, kam vajadzētu?
Lielajā talkā iekšlietu ministrs aicina sakopt savu māju pagrabus: Pagrabi iegūst jaunu nozīmi – tie var kļūt par 3. kategorijas patvertnēm
Receptes
Dietologa ļaunākais murgs – Mārtiņa Sirmā recepte kartupeļu biezputrai
Mājas
5 krāsas, kurām ir liela nozīme Lieldienās