Karikatūras

Gatis Šļūka. O! Esat vienā vecumāar to grabažu!

Latvijas nacionālā lidsabiedrība “Air Baltic” šonedēļ paziņojusi, ka saistībā ar ražotāja ierobežotām iespējam laikus veikt lidmašīnu dzinēju apkopi līdz 31. maijam īstermiņā nomās papildu lidmašīnas ar apkalpi no “XFly”, “Carpatair”, “Danish Air Transport” un “Cyprus Airways”. Taču vienlaikus “Air Baltic” turpinās jau iepriekšējos gados sākto praksi – 14 savas lidmašīnas iznomās citām lidsabiedrībām, pamatojot – “lai pildītu līgumsaistības un ievērotu biznesa plānu”.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Gribi dzīvot ilgi un laimīgi? 10 ieteicamākie dārzeņi un augļi, kas veicinās garu mūžu
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Rietumu civilizācija atrodas uz sabrukuma robežas: eksperts brīdina par gaidāmo krīzi
Lasīt citas ziņas

Jau pērnvasar daudzi Latvijas iedzīvotāji, kas izmantoja “Air Baltic” pakalpojumus un kam nepalaimējās lidot ar jaunajām mūsu nacionālās lidsabiedrības lidmašīnām “Airbus A220-300”, sociālajos tīklos sašutuši rakstīja – kāpēc par dārgām biļešu cenām pasažieriem jālido ar aizvēsturiskiem “Carpatair” u. c. lidaparātiem. Kāds bija pārbaudījis, ka nomātās lidmašīnas ir 15–30 gadu vecas. “Ja šitā “vecmāmiņa” mani tiešām nogādās līdz Rīgai, es laikam pirmo reizi piezemējoties aplaudēšu,” rakstīja kāds tviterlietotājs.

Kāpēc pirmdien dronus virs lidostas radari “nepamanīja”? Tobrīd lidojumā uz Helsinkiem atradies arī mūsu valsts prezidents…
Jānis Garisons: “Uzskatu, ka pretkājnieku mīnu lietošana ir kritiska, un robežas nocietināšana jāsāk jau tagad”
“Kara varoņi” pēc atgriešanās no frontes liek plēst matus no galvas Krievijas Iekšlietu ministrijai – smagu noziegumu skaits kāpj debesīs
Kokteilis
“Maksā 800 eiro stundā!” Aktieris Egils Melbārdis brīdina kolēģus nepieņemt kārdinošu darba piedāvājumu