Karikatūras

Gatis Šļūka. O! Esat vienā vecumāar to grabažu!

Latvijas nacionālā lidsabiedrība “Air Baltic” šonedēļ paziņojusi, ka saistībā ar ražotāja ierobežotām iespējam laikus veikt lidmašīnu dzinēju apkopi līdz 31. maijam īstermiņā nomās papildu lidmašīnas ar apkalpi no “XFly”, “Carpatair”, “Danish Air Transport” un “Cyprus Airways”. Taču vienlaikus “Air Baltic” turpinās jau iepriekšējos gados sākto praksi – 14 savas lidmašīnas iznomās citām lidsabiedrībām, pamatojot – “lai pildītu līgumsaistības un ievērotu biznesa plānu”.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Pazīmes, ka tu patērē pārāk daudz olbaltumvielu 2
Krievijā trīskāršojušies “vārti uz elli”, kas var aprīt zemi un ciemus
Kokteilis
Optiskās ilūzijas tests. Pasaki, ko tu attēlā ieraudzīji pirmo, un atklāj savas visslēptākās vēlmes
Lasīt citas ziņas

Jau pērnvasar daudzi Latvijas iedzīvotāji, kas izmantoja “Air Baltic” pakalpojumus un kam nepalaimējās lidot ar jaunajām mūsu nacionālās lidsabiedrības lidmašīnām “Airbus A220-300”, sociālajos tīklos sašutuši rakstīja – kāpēc par dārgām biļešu cenām pasažieriem jālido ar aizvēsturiskiem “Carpatair” u. c. lidaparātiem. Kāds bija pārbaudījis, ka nomātās lidmašīnas ir 15–30 gadu vecas. “Ja šitā “vecmāmiņa” mani tiešām nogādās līdz Rīgai, es laikam pirmo reizi piezemējoties aplaudēšu,” rakstīja kāds tviterlietotājs.

Latvijas pircēji palīdz Krievijai slepkavot! Pārtikas veikalos vēl aizvien Krievijā ražotas preces
TV24
“Tā nebūs valsts, drīzāk..” Rajevskis nosauc, kas var glābt “airBaltic”
TV24
“Augstuma ziņā tas ir diezgan efektīvs ierocis,” Vācija nodrošina Ukrainu ar jaudīgu pretgaisa aizsardzību
Krievijā trīskāršojušies “vārti uz elli”, kas var aprīt zemi un ciemus