Karikatūras

Gatis Šļūka. Kur penši dzīvojas?

“Strauja sirds, bet kājas lēnas, nepamanu auto ēnas. Bum, un melna bilde priekšā, laižos savā zārkā iekšā…” Šādu pantiņu iekļāvuši reklāmas ļaudis Valsts policijas sāktajā informatīvajā drošības kampaņā gājējiem senioriem. Pētījumā esot noskaidrots, ka vairāk nekā trešdaļa jeb 38% smagi cietušo gājēju ir vecumā virs 60 gadiem. Kampaņas ietvaros seniori tiek aicināti nepārvērtēt savas spējas un aizdomāties ne tikai par savu, bet arī citu satiksmes dalībnieku drošību uz ceļa. Sabiedrība šo informatīvo kampaņu vērtē dažādi. Atzīstot, ka vecāku ļaužu dažkārt vieglprātīgā uzvedība uz ielas ir problēma, tomēr vienlaikus tiek aizrādīts, ka pilsētās pārāk maz tiek domāts par gājējiem draudzīgu infrastruktūru. Tāpat izskan kritika, ka ar “youtoube.com” izvietotiem videoklipiem vai tviterī publicētiem attēliem nez vai var uzrunāt seniorus – kampaņas auditoriju.

Reklāma
Reklāma
Kurā gadalaikā dzimst laimīgākie bērni? Par to veikts pētījums un ir arī konkrēti secinājumi
VIDEO. Spocīgi! Trīs tītari riņķo ap kapakmeni. Kāpēc viņi tā dara?
Kokteilis
“Paps mācīja uz stulbumu nereaģēt!” Rēzija Kalniņa pirmo reizi publiski izsakās pēc alkoholisma un laulības krīzes publiskās drāmas
Sociālais dienests sniedzis komentāru par Priekulē uz ielas atrastās meitenītes ģimeni
Receptes
izvārīt griķus tā, lai tie būtu irdeni? Bieži sanāk ķepīgi…
Viedoklis
Armands Puče: Kurš ieviesīs kārtību? Kronbergs nespēj, Rinkēvičs – pārbijies, Siliņai nav laika… Tramps?
Filmu cienīgs sižets Francijā – divi bezpajumtnieki nozog kredītkarti un laimē 500 000 eiro. Taču viss nebūt nav tik vienkārši…
Kāpēc Daugavpils mērs neapmeklēja atbalsta pasākumu Ukrainai? Elksniņš negribīgi skaidro savu prombūtni
Veselam
Veiksmīgi cilvēki pēc vakariņām vienmēr dara šīs 7 lietas
Noslēpumaina slimība laupa dzīvības – nāve iestājas 48 stundu laikā pēc simptomu rašanās