Karikatūras

Gatis Šļūka. Kur penši dzīvojas?

“Strauja sirds, bet kājas lēnas, nepamanu auto ēnas. Bum, un melna bilde priekšā, laižos savā zārkā iekšā…” Šādu pantiņu iekļāvuši reklāmas ļaudis Valsts policijas sāktajā informatīvajā drošības kampaņā gājējiem senioriem. Pētījumā esot noskaidrots, ka vairāk nekā trešdaļa jeb 38% smagi cietušo gājēju ir vecumā virs 60 gadiem. Kampaņas ietvaros seniori tiek aicināti nepārvērtēt savas spējas un aizdomāties ne tikai par savu, bet arī citu satiksmes dalībnieku drošību uz ceļa. Sabiedrība šo informatīvo kampaņu vērtē dažādi. Atzīstot, ka vecāku ļaužu dažkārt vieglprātīgā uzvedība uz ielas ir problēma, tomēr vienlaikus tiek aizrādīts, ka pilsētās pārāk maz tiek domāts par gājējiem draudzīgu infrastruktūru. Tāpat izskan kritika, ka ar “youtoube.com” izvietotiem videoklipiem vai tviterī publicētiem attēliem nez vai var uzrunāt seniorus – kampaņas auditoriju.

Reklāma
Reklāma
Maskava draud atriebties par atļauju uzbrukumiem Krievijas teritorijā. Kam gatavoties? Ieskicēti vairāki scenāriji
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
Tā ir kļuvusi par globālu problēmu! Zāļu valsts aģentūra brīdina
RAKSTA REDAKTORS
Jauks, saimniecisks, bet padsmit gadu vecāks – vai tas ir šķērslis? Lauma par randiņu un “tarakāniem” savā galvā