Karikatūras
“Strauja sirds, bet kājas lēnas, nepamanu auto ēnas. Bum, un melna bilde priekšā, laižos savā zārkā iekšā…” Šādu pantiņu iekļāvuši reklāmas ļaudis Valsts policijas sāktajā informatīvajā drošības kampaņā gājējiem senioriem. Pētījumā esot noskaidrots, ka vairāk nekā trešdaļa jeb 38% smagi cietušo gājēju ir vecumā virs 60 gadiem. Kampaņas ietvaros seniori tiek aicināti nepārvērtēt savas spējas un aizdomāties ne tikai par savu, bet arī citu satiksmes dalībnieku drošību uz ceļa. Sabiedrība šo informatīvo kampaņu vērtē dažādi. Atzīstot, ka vecāku ļaužu dažkārt vieglprātīgā uzvedība uz ielas ir problēma, tomēr vienlaikus tiek aizrādīts, ka pilsētās pārāk maz tiek domāts par gājējiem draudzīgu infrastruktūru. Tāpat izskan kritika, ka ar “youtoube.com” izvietotiem videoklipiem vai tviterī publicētiem attēliem nez vai var uzrunāt seniorus – kampaņas auditoriju.