Karikatūras

Gatis Šļūka. Kā tas darbojas?

Tuvojoties 14. Saeimas vēlēšanām, arvien intensīvāka kļūst arī partiju reklamēšanās dažādos veidos. Politiķiem nākas pielāgoties arī jaunām formām. Piemēram, šoruden daudzi Latvijas politiķi izmanto sociālo platformu “TikTok”. Šajā vietnē lietotāji var publicēt un skatīties īsus videomateriālus. “TikTok” kopš 2018. gada, kad kļuva pieejams starptautiski, kļuvusi par vienu no visvairāk lejupielādētajām mobilajām lietotnēm pasaulē. Sākotnēji “TikTok” tika vērtēts kā mazu bērnu vai pusaudžu sociālais tīkls, videoklipi bija izklaidējoša satura. Taču tagad to lieto visdažādākā vecuma ļaudis, nopietnas organizācijas, iestādes utt.

Reklāma
Reklāma
Miljardieri, pasaules līderi un slavenības: kuri saņēmuši uzaicinājumu piedalīties Donalda Trampa inaugurācijā?
TV24
Ārpolitikas eksperts Bukovskis: Karš Ukrainā Putinam ir iekšpolitiski izdevīgs, lai gan tas “maksā dārgi”
Rietumu civilizācija atrodas uz sabrukuma robežas: eksperts brīdina par gaidāmo krīzi
Kokteilis
Kas notiek ar ūdeni naktī no 18. uz 19. janvāri? Daudzi tic, ka tam piemīt dziedinošs spēks