Karikatūras

Gatis Šļūka. Kā tas darbojas?

Tuvojoties 14. Saeimas vēlēšanām, arvien intensīvāka kļūst arī partiju reklamēšanās dažādos veidos. Politiķiem nākas pielāgoties arī jaunām formām. Piemēram, šoruden daudzi Latvijas politiķi izmanto sociālo platformu “TikTok”. Šajā vietnē lietotāji var publicēt un skatīties īsus videomateriālus. “TikTok” kopš 2018. gada, kad kļuva pieejams starptautiski, kļuvusi par vienu no visvairāk lejupielādētajām mobilajām lietotnēm pasaulē. Sākotnēji “TikTok” tika vērtēts kā mazu bērnu vai pusaudžu sociālais tīkls, videoklipi bija izklaidējoša satura. Taču tagad to lieto visdažādākā vecuma ļaudis, nopietnas organizācijas, iestādes utt.

Reklāma
Reklāma
TV24
Slaidiņš: Vai tik’ Baidens ar Trampu kopā nepieņēma lēmumu ļaut Ukrainai izmantot “ATACMS” raķetes?
Ja ceļu satiksmes negadījumā cieš transportlīdzekļa pasažieris, vai viņa medicīnas izdevumus sedz OCTA?
Tālu ceļu veikuši! Ziemeļkorejas karavīri jau ir Mariupolē un Harkivas apgabalā
VIDEO. Par slepkavību aizdomās turētais mēģina aizbēgt no nopratināšanas telpas, sienā izdauzot caurumu