Karikatūras

Gatis Šļūka. Kā tas darbojas?

Tuvojoties 14. Saeimas vēlēšanām, arvien intensīvāka kļūst arī partiju reklamēšanās dažādos veidos. Politiķiem nākas pielāgoties arī jaunām formām. Piemēram, šoruden daudzi Latvijas politiķi izmanto sociālo platformu “TikTok”. Šajā vietnē lietotāji var publicēt un skatīties īsus videomateriālus. “TikTok” kopš 2018. gada, kad kļuva pieejams starptautiski, kļuvusi par vienu no visvairāk lejupielādētajām mobilajām lietotnēm pasaulē. Sākotnēji “TikTok” tika vērtēts kā mazu bērnu vai pusaudžu sociālais tīkls, videoklipi bija izklaidējoša satura. Taču tagad to lieto visdažādākā vecuma ļaudis, nopietnas organizācijas, iestādes utt.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
FOTO, VIDEO. Unikāli foto: cilvēki tomēr nav vienīgie, kas zina, kā skūpstīties
Veselam
15 pārtikas produkti, kas būtiski uzlabo vīrieša veselību un labsajūtu
TESTS. Ja vari atbildēt pareizi vismaz uz 8 jautājumiem, iespējams, tu nemaz nenojaut, ka esi ģēnijs
VIDEO. Čips un Deils reālajā dzīvē? Vāveru rotaļas atgādina īstu šovu
TV24
Sociologs Freimanis: Tramps ir izcils šovmenis – vajag nofilmēt filmu “Viens pats mājās 80”, kurā viņš ir galvenajā lomā
Kokteilis
“Cilvēki būtu šokēti, ja zinātu…” Apstiprinājušās prinča Harija lielākās bailes
Muzejā nejauši atrasta, iespējams, pasaulē pretīgākā grāmata. Reti kurš spēj iedomāties, no kā tā izgatavota
VIDEO. Policisti ar izdomu! Tērpušies kā Betmens un Robins, likumsargi aiztur tūristu krāpējus
VIDEO. Lisiņas ligzdošanas rajonā atgriezies mazais ērglis, kas uzreiz sācis darbu pie ligzdas atjaunošanas
Ledus sakustējies! Atsākusies “Rail Baltica” Rīgas Centrālās stacijas ēkas būvniecība