Karikatūras

Gatis Šļūka. ietekMele

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina tā dēvētos influencerus jeb iedvesmotājus vai ietekmētājus reklāmas publikācijās būt atbildīgiem pret saviem sekotājiem un norādīt publikācijas sponsorus. Influenceri (ironiski tos sauc arī par ietekmeļiem) sociālajos tīklos “Instagram” vai “YouTube” pelna iztikšanu, publicējot foto vai video un reklamējot preces un pakalpojumus. Jo vairāk sekotāju (skatītāju), jo lielāka iespēja piesaistīt reklāmdevējus. Tāpēc vienlaikus parādās arī cita problēma, ka influenceri izmanto negodīgus līdzekļus – piepērk sekotājus un vilto “like” (“patīk”) atzīmju skaitu.

Reklāma
Reklāma
“Lauku cilvēki nav pelnījuši dzīvot ar šādu attieksmi.” Autoceļa Mazsalaca–Staicele ceļš kļūst par neizbraucamu pārbaudījumu; iedzīvotāju pacietība ir galā
“Krievijai būs lielas nepatikšanas,” ASV prezidents brīdina Putinu un dalās pārsteidzošās sajūtās par diktatoru, kuru kādreiz apbrīnoja
Viedoklis
Armands Puče: Ja turpināsim simulēt realitāti, kādā brīdī simulēsim, ka mums ir valsts
Kokteilis
Jāņa Timmas tētis zvanījis Sedokovai: Telefona numurs, kas pēdējos gados bija bloķēts, pēkšņi sauca…