Karikatūras

Gatis Šļūka. ietekMele

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina tā dēvētos influencerus jeb iedvesmotājus vai ietekmētājus reklāmas publikācijās būt atbildīgiem pret saviem sekotājiem un norādīt publikācijas sponsorus. Influenceri (ironiski tos sauc arī par ietekmeļiem) sociālajos tīklos “Instagram” vai “YouTube” pelna iztikšanu, publicējot foto vai video un reklamējot preces un pakalpojumus. Jo vairāk sekotāju (skatītāju), jo lielāka iespēja piesaistīt reklāmdevējus. Tāpēc vienlaikus parādās arī cita problēma, ka influenceri izmanto negodīgus līdzekļus – piepērk sekotājus un vilto “like” (“patīk”) atzīmju skaitu.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Mēs visi diendienā vālējam pa Vanšu tiltu, bet vai kāds var pateikt, ka tas ir pilnīgi drošs?” Timrots velk paralēle ar Zolitūdes traģēdiju
RAKSTA REDAKTORS
Jauks, saimniecisks, bet padsmit gadu vecāks – vai tas ir šķērslis? Lauma par randiņu un “tarakāniem” savā galvā
TESTS. Atmini logo! Ja spēsi iegūt vismaz 8 punktus šajā testā, tava vizuālā atmiņa ir apbrīnojama
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas