Karikatūras

Gatis Šļūka. ietekMele

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina tā dēvētos influencerus jeb iedvesmotājus vai ietekmētājus reklāmas publikācijās būt atbildīgiem pret saviem sekotājiem un norādīt publikācijas sponsorus. Influenceri (ironiski tos sauc arī par ietekmeļiem) sociālajos tīklos “Instagram” vai “YouTube” pelna iztikšanu, publicējot foto vai video un reklamējot preces un pakalpojumus. Jo vairāk sekotāju (skatītāju), jo lielāka iespēja piesaistīt reklāmdevējus. Tāpēc vienlaikus parādās arī cita problēma, ka influenceri izmanto negodīgus līdzekļus – piepērk sekotājus un vilto “like” (“patīk”) atzīmju skaitu.

Reklāma
Reklāma
“Cilvēki Latvijā saņemot 1800 eiro uz rokas” – vīrietis cenšas noskaidrot, vai tiešām visi tik labi pelna
Viedoklis
Armands Puče: Kurš ieviesīs kārtību? Kronbergs nespēj, Rinkēvičs – pārbijies, Siliņai nav laika… Tramps?
Kokteilis
Pusdienu ceļvedis: ko vislabāk ēst pusdienās atbilstoši tavai zodiaka zīmei
VIDEO. Mežos novēroti milzīgi briežu bari. Vai tas ir normāli, un kur tie rodas?
Kokteilis
Optiskās ilūzijas tests: pasakiet, ko pamanījāt pirmo, un atklājiet, kas padara jūs unikālu
Kāpēc Daugavpils mērs neapmeklēja atbalsta pasākumu Ukrainai? Elksniņš negribīgi skaidro savu prombūtni
Kokteilis
“Nav ko iegrimt nostaļģijā!” Lūk, cik ekstrēmi savu dzimšanas dienu nosvinēja Baiba Sipeniece-Gavare
“Viņi jums teiks, ka Putins nav ieinteresēts izbeigt karu…” ASV valsts sekretārs norāda uz galveno problēmu kara izbeigšanā
Kārlis Streips: “Ārprāts. Vienkārši ārprāts. Citu vārdu es nespēju atrast”
TESTS. Vai zini, kas izaugs no šīm sēklām vai sīpoliem? Tests prasmīgākajiem “zaļo pirkstiņu” īpašniekiem